ponedjeljak, 28. travnja 2014.

Kanta #1

Ola! :)

Imate li vi ponekad veliko, ali baš veliko spremanje sobe/ormara/ladica/kupaonice? I onda pronađete neke stvari koje više jednostavno nisu za upotrebu? Hmmmm....kod mene se upravo to dogodilo. Neke stvari su stavljene na stranu jer sam počela koristiti neke druge koje su mi više odgovarale, a stare su stavljene za neka bolja vremena ili ako mi ponestane ovih novih. I tako su ostale zaboravljene :( Nadam se da vam neću dosaditi sa svim ovim stvarima i da se nećete zgroziti kad vidite što je sve završilo u "Kanti" # 1 :) 

I samo da napomenem, nisam odjednom imala spremanje svih kutaka, pa se ovo lagano skupljalo u posebnu vrećicu kako sam koji kut sredila. Soba mi je u jednom trenu bila skladište - jedna vrećica "Kanta", druga "Empties" (koje tek trebam pofotkati).



Vichy Aera Teint - puder koji sam koristila godinama (ne ovu bočicu, da ne bi bilo zabune :) ), i uvijek sam mu se vraćala jer je moja koža bila najsretnija kada sam njega koristila. I nijansa se savršeno poklapala sa bojom kože mog lica. Nažalost, linija je ove godine povučena jer je došla nova na tržište, no meni je ipak malo prežuta. Ovdje se našlo staro stakleno pakiranje koje je ostalo u koferu za dekorativu iz sentimentalnih razloga, ali je ipak dobila cipelu jer su neke nove stvari trebale prostora.

Gliss regenerator - cijela linija mi je super, osim ovog regeneratora. Zato je i stavljen sa strane, zaboravljen. I zato je sada u kanti jer mu je prošao rok trajanja.

Avon Planet spa losion maslina - izvrstan losion, super mi je bio za laktove. I sad se zasigurno pitate ako mi je bio toliko izvrstan, kako je završio ovdje? Pa, nakon nekog vremena je počeo čudno mirisati, iako mu još nije rok trajanja prošao - doduše, bližio se kraju. I onda sam ga stavila u vrećicu u kojoj su se našli i ostali proizvodi - "Kanta" vrećica. Sadržaj sam kasnije izlila, a bočicu ostavila ako će mi trebati za nešto. I dobro da jesam, jer mi je ubrzo trebala za kupku koju sam prebacila iz velikog pakiranja u ovo manje.

Fleur de Sante losion - još jedan losion, ovaj put sa šljokicama od Fleur de Sante koji više nisu dostupni na našem tržištu. Dobiven na poklon od jako drage osobe, no nije bio previše korišten jer mi je nakon 2-3 dana korištenja koža počela reagirati na njega. I tako je on završio u jednoj kutiji, a potom i u "Kanti".

Keune silikon za kosu - moj prvi preparat za kosu koji nije bio niti šampon, niti regenerator. Majka mi ga je kupila u prvom srednje - dakle, davnih dana. Onda mi je bio ok, ali sad kad razmišljam, nije mi bio nešto koristan. Jedino mi se sviđao citrusni miris. Sama tekstura je bila grozna, stavila se mrvica na prste i onda na vrhove, ali sam odmah morala ići prati ruke jer se to čudo uopće nije upijalo u kosu. Živjela ulja! Nije bačen jedino iz razloga što je bio u kutiji u koju nisam previše gledala :sramise:


Balea tonirana krema - super mi je bila na faksu, koristila sam ju umjesto pudera, vidite da je pakiranje staro. Bila je dobra, i opet je završila u koferu, no nakon nekog vremena sam na nju zaboravila. "Kanta" iz očitih razloga.

Kozmo maska za lice zelena glina - dobivena na prvom BB Dayju, probala ju nekoliko puta, ali svaki put mi je koža jako burno reagirala. Znam da je mnogim curama odgovarala, ali eto, moja koža ju nije voljela - kanta!

Lush gel za tuširanje Flying Fox - izvrstan gel za tuširanje, ali po mom mišljenju malo prejak za korištenje zimi u kupaonici koja nema prozora. Malo će vam se zamutiti ako ćete biti duže unutra. Toliko je intenzivan miris. Prvi primjerak sam dobila za rođendan još na faksu, kada sam imala kupaonicu sa prozorom. Koristila sam ga ljetos, i nešto malo mi ga je ostalo i samu sebe sam uvjerila da ću ga potrošiti. Mislim da znate da je to propalo jer se našao u ovom postu. Darn it i rokovi trajanja :D

Nasonex sprej - od kad su mi se sinusi zbog greške doktora u srednjoj malo "smrdali", uz sebe uvijek moram imati Nasonex sprej. A još mi je potrebniji postao kako sam postala alergična na ambroziju, tako da osmi i dio devetog mjeseca je za mene i ovaj sprej pravi buddy buddy time. Ne koristim ga često, samo kada je izričita potreba, ali ne smijem bez njega izaći iz stana. Kutija je ovdje jer sam novo pakiranje podigla, pošto je ovom prošao rok trajanja.


I za sam kraj nekoliko loših maskara (prozirnu Essence mrzim iz dna duše), loše sjajilo (od samog počeka je bilo katastrofalno), tri zasušena laka (inače, ovaj Catrice je moja najdraža crvena nijansa ikad! ofc da imam rezervu ;) ) i kvazi proizvod za otapanje ljepila sa umjetnih trepavica sa Ebayja - ta stvar je pri prvom odvrtanju čepa ubila tri biljke u mojoj sobi kako je grozan miris. I onda da ja to stavljam na oči? Hell no! Kanta!


Eto, nadam se da vas nisam previše ugnjavila, ipak sam se dobrano raspisala.  Imate li i vi ponekad ovakva pospremanja? Dogodi li se i vama da se neke stvari stave na stranu za neka bolja vremena, pa ih bacite zbog isteka roka trajanja?


Recite mi da vas ima još tamo u bespućima interneta koje su se našle u ovakvoj situaciji :) :)

Broj komentara: 12:

  1. Na sreću ja nemam ovakvih problema, barem ne u ovoj količini:p A i kad vidim ovoliko proizvoda dodje mi da te po dupetu :^O Imala sam ovo bipino sjajlio i ne, ne hvala! p.s Drugi puta iskoristi regenerator kao pjenu za brijanje, stvarno funkcionira :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahahaha ali u moju obranu, neke mi stvari zaista nisu odgovarale, pa su morale u kantu :D a za regenerator sam se prekasno sjetila da napravim piling za ruke - već je bio otpisan/prošao rok trajanja. Što se tiče brijanja nogu - meni obični losion zna biti isto dobar za tu svrhu :)

      Izbriši
  2. I ja znam napraviti čistke, ali sada već duže nisam...

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni su essence maskare bile ocajne poslednja koju sam kupila je toliko smrdela kao da je nesto umrlo u njoj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koja je to posljednja koju si kupila bila? Nisu mi sve njihove loše, zna se i dobrih upecati. Ali ova prozirna koja je trebala biti za obrve je bila katastrofalna.

      Izbriši
  4. Ni meni nije Kozmo maska odgovarala, koža mi je bila crvena na fleke koje se nisu tako lako povukle :O Mislila sam da sam jedina kojoj ne odgovara :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se koža počela jako crvenjeti i peckati - dovoljan znak da brzo skidam sa lica masku. Trebalo je nekoliko sati da mi se koža primiri. Sreća pa sam bila doma za vikend :D

      Izbriši
  5. haha super ideja za post :) mislim da većina nas ima te Kanta-proizvode hehe
    od navedenih nisam koristila ni jedan, vjerojatno ni neću :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako ti neki proizvodi nisu odgovarali, mogla si ih dalje proslijediti onima kojima odgovaraju. :D Meni je žao baciti novac pa radije iskoristim proizvode do kraja bez obzira na sve. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neke koji mi nisu odgovarali sam odmah dalje dala nekome kome je više odgovaralo ;)

      Ali ovdje su se našli oni kojima je rok prošao jer su bili zaboravljeni i promijenili su već strukturu , ili su jednostavno od samog početka bili toliko loši da to ne bih niti najmrskijem neprijatelju dala :)

      Niti ja ne volim bacati novac, ali kad ne ide, onda ne ide - ne vidim razloga za forsiranjem nečega što je zaista loše (kao npr. maska ili krema na koje je moja koža jako burno reagirala) :)

      Izbriši