nedjelja, 17. kolovoza 2014.

Summer blues EOTD


Oi! :)

Pokorno se javljam, ovo ljeto sam loša blogerica - obaveze su mi uzele malo više vremena od planiranog i mrvicu blog pati. Pokušat ću se iskupiti ovim kratkim postom (barem se nadam da će biti kratak).
Naime, jučer su se očito zvijezde i planete poravnale pa me puknula inspiracija i imala sam nešto vremena za realizaciju jednog looka. A i ambrozija me nije gnjavila pretjerano.


  




Koristila sam sjenila iz tri palete: 
1. W'n'W Comfort zone - drugo lijevo gore sjenilo 
2. Urban Decay Book of Shadows Vol.2 - Twice baked, Sellout, Misdemeanor
3. Too Faced Enchanted Glamourland - dva sjenila za koja stoji samo "Exclusive" (jako iritantno): prvo je korišteno kao baza za neutraliziranje boje i nekakvo je roskasto bijelo, dok je drugo sjenilo zelenkasto-plavo i korišteno je samo na polovici donjeg kapka. 


        


Za oči je još korišten Eveline Celebrities tuš i MNY Rocket maskara, obrve su lagano popunjene Catrice setom za obrve. I ne zaboravimo bazu za sjenilo - ovaj put je to bila Essence I <3 Stage. Obrve sam pustila neka lete uokolo jer su u zadnje vrijeme užasno neukrotive (znate li neki super gel koji bi ih držao na mjestu??).


Na ostatku lica: 
- Catrice Prime&Fine baza koja mi je idealna za popunjavanje pora (maleni trokutić oko nosa)
- MNY Age rewind puder u nijansi Cameo
- MNY Age rewind korektor (i moj HG proizvod) u nijansi Fair
- Banana puder u prahu
- Manhattan Glowing Goddess rumenilo/brick u nijansi Pink Paradise, koje je poslužilo i kao rumenilo i kao highlighter i svakako ima moju preporuku (LE je stoga požurite - ako ste ga dugo mjerkale, sada vam je idealna prilika jer je u Dm-u 20% popusta na sva njihova rumenila, a ovo ulazi u taj popust)
- Rimmel ruž u nijansi Airy Fairy




I to bi bilo to! :) Nadam se da nije bilo prekratko ili predugačko, te da vam se svidjelo.

 Kakve kombinacije vi nosite u zadnje vrijeme na očima?

Broj komentara: 16:

  1. Jako lijepo, baš mi izgledaš nekako filmski, posebno na zadnjoj slici :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao što je i Mirela rekla, jako lijepo, ali zadnja slika je baš wow :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo! Sviđa mi se zadnja filmska slika :)
    A ovaj manhattanov wanna be bobby brown brick je odličan :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Kad si stavil ovakve naušnice kakve ti imaš na fotkama uvijek si djelujem holivudski! :D Ali nikako nije moj stil pa ih ne nosim, tebi stoje prepredobro, baš te mogu zamisliti s njima u više prilika. Makeup jako lijep :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam takve naušnice :D I baš to što kažeš, nekako holivudski feel je kad ih imam :D A friško su kupljene. Hvala :)

      Izbriši
  5. sviđa mi se
    posebno ovaj zelenkasto'plavi pop of color xD

    OdgovoriIzbriši
  6. to sjenilo u comfort zone je i meni najdrzae,malo mi vuće na zlatno,neznam dali je to zbog moje booje očiju. divan look a ti imas divne zelene oke :*

    OdgovoriIzbriši