utorak, 14. listopada 2014.

Make Up Challenge #4 Celeb Inspired - Lily Collins


Drage moje, u ovom postu vam donosim jedan "Inspired by" look, koji je ujedno i zadatak u challengeu u kojem sudjelujem. 

Prva tri nisam uspjela uloviti, ali rekla sam samoj sebi da ovaj moram napraviti. I evo ga, u zadnji tren :) 

Zaista mi je bilo teško odabrati nekoga tko bi mi bio inspiracija za ovaj zadatak. U konačnici odlučila sam se za Lily Collins koja mi je zaista divna, kako god okrenete. A look koji sam odabrala bio je onaj koji je nosila na premijeri filma "Mortal instruments" u Berlinu.


Daklem, predivna Lily:


Te moja verzija jedne dnevne nosive (ili nešto nosivije) varijante njenog look-a:




Korišteni proizvodi:


Lice:

- Illamasqua Light Liquid Foundation LF120
- Eveline Art Scenic korektor 04 Light
- MNY Age Rewind korektor 03 Fair
- Manhattan Soft Mat Loose Powder 1 Natural
- Sleek mono blush Antique
- Sleek Blush by 3 Lace, srednja nijansa Guipure

Oči:
- Urban Decay Primer potion Original
- Illamasqua Vintage metallix u nijansi Bibelot
- Sleek paleta Arabian nights, nijanse: Hocus Pocus, 1001 Nights i Scheherezade's Tale
- Sleek paleta Garde of Eden, nijanse: Eve's Kiss i Tree of life
- Catrice set za obrve, zaista minimalno korišten ovaj put, samo u sredini i prema kraju obrva

Usnice:
Na usnice zapravo nisam ništa stavljala osim Labello Lip Buttera, Coconut verzija

To bi bilo to za moj pokušaj, a kako su se ostale blogokolegice snašle, pogledajte na linkovima dolje :)



Broj komentara: 7:

  1. Jako volim zelene boje na drugima a uglavnom su poslednje senke koje bi meni pale na pamet. Super je!:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Priznajem da nekako i ja slabo posežem za bojama, doduše zelenu i ljubičastu volim koristiti kao eyeliner, ali rijetko kad u ovakvom intenzitetu :D Tako da mi je ovo bila idealna prilika za isprobavanje :)

      Izbriši
  2. divno divno :D odlično su ti istaknute oči :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti stoji ovo zeleno sjenilo, a nadolazeća sezona je prava prilika da ga malo češće nosiš! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. prekrasan makeup, jako mi se sviđa kako ti stoji! a i na Lilly je prekrasan.

    OdgovoriIzbriši