nedjelja, 12. travnja 2015.

Beauty Blog Day 2015


Bokić drage moje :)




Zasigurno ste već u zadnjih tjedan-dva pročitale hrpu postova mojih kolegica o najiščekivanjijem danu u našoj blogosferi - Beauty Blog Dayju, koji se održao u subotu 28.03. u Zagrebu, i ove godine pod pokroviteljstvom Avona. 

Dizanje u pola 6 kako bi se nekako dotjerala i lagano tapkanje do željeznice, iako je bilo ledeno to jutro - niti kiša večer prije me nije mogla zastrašiti - to je jedna od onih stvari koje se nikako ne propuštaju. Nakon nekih sat i pol vožnje vlakom, evo me Zabreg moj ponovo tebi <3 :) Nalaženje sa Dunjom, pa laganini prema lokaciji gdje smo usput "povezle" moju Tonkicu :) 

Fun fact: ove godine se BBDay održavao u mom starom studentskom kvartu, gdje sam stanovala svih 5 godina studiranja - Cvjetno naselje <3 Bilo se divno vratiti, barem na dan.

Po samom dolasku na lokaciju dočekale su nas cure iz organizacije, Mirela i Ana :) I naravno hrpa kolegica koje su već došle. Malo minglanja, laganog grickanja i službeni dio je mogao započeti. Avon i Biobaza su nam predstavili svoje novitete, a Foreo i Lunu nam je predstavila kolegica Ana, te smo također imale priliku ponešto i naučiti (hvala Ana!) jer novih informacija koje će nam pomoći pri bloganju nikad dovoljno. Sve se na kraju nekako zaokružilo panelom na kojem su sudjelovali predstravnici brandova koji su ove godine bili na BBDayju i nekoliko blogerica koje su predstavljale nas preostalh 150. No, kako je uvijek problem nedostatak vremena, nisu se sve teme pretresle, ali i ove koje jesu, jako fino su zaokružile onaj službeni dio. 

O klopi i društvu vam bolje da ne pričam - sve bih ponovila, svaki dan ako je moguće :) Stara ekipa je bila na okupu, uz novopridružene članice - zezancija, ugodna atmosfera, sreća i ljubav :) Uz lagano časkanje za ručak na red je došlo ono što smo zapravo od jutra čekale - proglašenje najbolje beauty blogerice za 2014. godine. Zasigurno već znate, a ja ću rado sa ponosom ponoviti, to je moja draga Sara sa Sara's magical world & thePSara :) Neka bude i ovdje zabilježeno, u bespućima interneta i kao dio povijesti ovog bloga - čestitam miško, ovo je bilo zasluženo! :) :) 

Voljela bih da sam imala više vremena za popričati sa svim curama, stoga predlažem da se iduće godine BBDay protegne na dva dana  kako bi se sve stigle napričati :) 

A sad, fotkice :) Više sam minglala i klopala nego fotkala - stoga sam posudila fotke od kolegica (ispod svake je navedeno sa kojeg bloga je i link na isti)


                                                             
                                                                  Photo by: Blog by Principessa



Photos by:Dunja u oblacima
Da krew! ;) Photo by: Sara :)


Photo by: Classified beauty


                                 
                                                   Photobomb level: Expert! :) Photos by: Luxlucis


Photo by: Onalove/Onavoli

Kolegica Jelena (TheChloee's everyday) nam se bacila u slastičarske vode, a kao slatko iznenađenje, za nas je pripremila preslatke cupcakese i prefinu tortu :) Možete ju popratiti i na FB-u pod imenom Chloe's cake lab.

                                     




      Goodie bags i jedna predivna DIY šalica koju sam dobila od kolegice Marije :)  U potpunosti me iznenadila ovim znakom pažnje, a već sam je po povratku doma napunila - u njoj držim Zoeva kistove :)

Bile su tri goodie bags, no ja sam zapravo sve prebacila u ove dvije :) Neke dobivene stvari su istu večer krenule u testiranje, dok neke tek čekaju na svoj red. Mogu vam samo natuknuti da sam sa jednom stvarčicom posebno odševljena, na moje iznenađenje :)




I opet, dan mi je bio predivan, i radujem se idućem BBDayju :) A ovaj tjedan ću vam ubaciti dva posta, od kojih bi jedan možda mogao i biti jedan flash giveaway ;)




1 komentar: