četvrtak, 4. siječnja 2018.

Douglas Heaven Lipstick


Pred sam kraj prošle godine mogle ste pročitati moj post o proizvodu koji je vrlo sličnom ovome o kojem ćete danas čitati.

Za danas sam vam pripremila post od Douglas ruževma u olovci iz Heaven linije. Svoj primjerak sam dobila u paketiću prilikom njihova 3. Beauty blog dana, gdje sam imala i prilike nešto više čuti o samoj liniji i vidjeti koliko su divne nijanse koje se nalaze u liniji. Od 6 nijansi, kod mene se zatekla Private pink, a opisala bih ju nešto kao miks između "my lips but better" i "dusty rose". 

Proizvod doslovce fukcionira kao olovka - klik pri vrhu i proizvod će se pogurati prema jastučiću na samom vrhu. Eh da, nesretni jastučić na ovakvim proizvodima. Iskreno, da je oštro rezan preciznije bi se sam proizvod nanosio na usnice. Ovako, pošto je on u obliku kuglice, ipak je potrebno mrvicu strpljenja da bi se nanjelo unutar linija usana. Takav oblik jastučića meni funkcionira jedino na korektorima, no o jednom takvom ću vam pisati u jednom od nadolazećih postova (jer se konačno opet vraća u Hrvatsku, pa vam mogu bez bojazni pisati o njemu).


No, oni obećavaju lagani mat efekt - i to su isporučili. Za one koje nisu velike ljubiteljice jakih mat ruževa, ali koje isto tako niti ne vole previše sjajne formule, ovaj bi se ruža mogao pokazati kao pun pogodak. Na usnicama se ponaša sasvim solidno - osjećaj jest baršunast, a i lagano mat. Što se pak trajnosti tiče, nešto je trajniji od klasičnih ruževa, no nije "drž-nedaj" sa usana kao neki zaista jako mat ruževi.

Za cijenu od 99,90 kuna bi se mogla riskirati kupnja u Douglas parfumerijama ili na njihovoj web stranici, ako ste jedna od onih koji baš traže zlatnu sredinu u formulaciji ruževa. No isto tako bih ovim putem poručila Douglasu kako bi za taj iznos bilo super kada bi izbacili još koju nijansu, ali i da porade na aplikatoru jer bi zaista bilo šteta ovako izvrsnu formulaciju uništiti nezgrapnim pakiranjem.

2 komentara: