četvrtak, 28. veljače 2013.

What's In My Bag? #1


Dakle, kako i sam naslov kaže u ovom postu ćete saznati što se nalazi u mojoj torbi :) 
U zadnje vrijeme svaki put kada idem nekamo dalje, sa sobom nosim ovu divotu. Kopija Birkinice koju sam u lokalnom butiku platila 100kn. U nju mi stane zapravo sve što mi je potrebno, i još nešto mjesta ostane ako usput neku sitnicu trebam gurnuti unutra, a nemam volje pometati po rukama.





Ono što se uvijek može pronaći u njoj su novčanik i kišobran. U subotu sam umjesto novčanika nosila sa sobom ovu crvenu Essence LE torbicu. Kišobran je iz Čajna Šopa, imam ga već nekoliko godina, traje mi dulje od nekih koji su koštali puno više.


Obavezno nosim maramice (u crnom etuiu), rokovnik koji sam dobila za rođendan od mame i tate, Always ružičastu torbicu sa ulošcima, neku čokoladicu/energetsku pločicu (ovaj put sam nosila Corny brusnicu), žvake (samo Airwaves Extreme), platnenu DM vrećicu, ključeve koji su dosta teški pa služe i kao sredstvo samoobrane, posebice jer imaju ovu kuglu na sebi, i bonkase, u ovom slučaju puta dva, koje sam kupila u Tisak Medii i preprefini su :)
Naravno, pravo žensko ima mobitel (koji nije na slici) i kozmetičku torbicu :D

Ova je došla iz Hong Konga, prije skoro godinu dana. Super je izdržljiva, lako se čisti, nije prevelika, stane mi u nju taman ono što mi treba, a bila je samo 5$.


Na slici ispod se nalaze stvari koje se nalaze u njoj, izuzev Balea mini dezinfekcijskog sredstva za ruke jer mi je on uvijek negdje pri ruci. U kozmetičku stavljam obavezno mini dezić, mini kremu za ruke, ogledalce sa češljom, Nasonex (zbog sinusa, zlu ne trebalo), zelenu kutijicu za tampone u kojoj mi se nalaze mini turpijica, ziherica i tablete za glavobolju, te DenkMit olovka za uklanjanje mrlja (spasila me mali milijun puta) i u subotu sam stavila vrećicu instant čaja (mmm mango :) ), nikad ne znate kada će vam se pružiti prilika za čaj ;)

Nadalje, na drugoj slici se nalaze stvari koje također potrpam u kozmetičku torbicu :)
Melem je pod obavezno, kao i Sinusan u varijanti sa lavandom. Povremeno imam problema sa jednim okom, koje sam prije nekoliko godina slučajno ozlijedila, pa moram sa sobom nositi Systane kapi za ovlaživanje oka, jer u suprotnom malo bolucka kada žmirkam.
MNY korektor koji sam gotovo potrošila i uskoro planiram kupiti novi, koristim kada želim malo osvježiti lice, pa ga nanesem na područje ispod očiju, tj. na nesretne podočnjake.
Gumica za kosu i ukosnice se nalaze sa mobitelom, jer torbica za mobitel ima jedan mali pretinac u koji mi stanu ovakve sitnice. I uvijek neke mazalice. Ovdje se nalazi Labello Lip Butter o kojem sam pisala ovdje, te  Catrice ruž 160 Tell me a Berry-tale i Dior sjajilo koje sam dobila od frendice i koje mi je posebno drago :)


Uz sve ovo što možete vidjeti na slikama, u torbu ide mobitel, fotić, rukavice i kapa (ako već nije na mojoj glavi). Ljeti je situacija nešto drugačija, a najviše prostora mi zauzima flaša vode bez koje ne izlazim iz kuće.



Kakvo je stanje u vašim torbama? Što sve nosite sa sobom? Za koliko stvari smatrate da su vam nepotrebne u torbi i koje su to?






Broj komentara: 15:

  1. Eh, u zenski torbak sve moze stati! :) Ja nikako da kupim posten neseser, nego mi sve tako ''plovi'' po tasni, pa kada zaronim ruku sve na slepo trazim. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je tako nekada davno, ali mi je to dozlogrdilo, posebice kada mi je nešto trebalo na faksu. Od tada nosim, makar mini, kozmetičku torbicu :)

      Izbriši
  2. Ja nikad ne nosim istu, tako da uvijek stavljam ono što mi treba za taj dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ja obavezno izvadim na kraju dana sve iz nje i spremim stvari na njihovo mjesto :)

      Izbriši
  3. Obožavam ovakve postove, a osobito volim kopati frendicama po torbama. Onim koje mi dopuste :D Sljedeći put kad te vidim ću i tebi hihihi :D

    OdgovoriIzbriši
  4. super post :) volim da vidim sta sve ima u tudjim torbama pa cu i ja morati uskoro da napravim ovakav post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) mislim da svi mi imamo malog voajera u sebi jer obožavamo ovakve stvari :) a da ne govorim kako uživam na YT gledati što tko ima u torbi/sobi i sl. A da ne spominjem make-up collection videe....pfiju :)

      Izbriši
  5. Ni ja nikada ne nosim istu torbu pa si samo stavim što mi treba za taj dan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obično večer ranije složim torbu, a na stolu sve što mi treba za lice kako bih ujutro bila što brže gotova :)

      Izbriši
  6. I ja obicno mijenjam torbe ali vecinom neke osnovne stvari moram da nosim - novcanik, mobitel, maramice, labelo... ako je veća bolje da ne znas sta sve potrpam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha pravilo je što veća torba, to više nepotrebnih stvari imaš u njoj :)

      Izbriši
  7. sam novcanik,mobitel,labelo i vlazne maramice :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dala si mi ideju za neki budući post, definitivno :) Stvarno bih mogla prokopati po svojoj torbi, nema što nema tamo.
    Ja uvijek nosim četkicu za zube sa sobom, nikad ne znaš gdje ćeš završiti. :) I mini parfem neki, da je pri ruci.
    A ostalo se izmijenjuje stalno. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. uuu dobro je,nisam jedina koja nosi kisobran :))
    lepo i organizovano,kod mene je opsti haos,ima i badema po dnu...i oko 10 karmina,za svaki slucaj :D
    Torba je bas lepa !

    OdgovoriIzbriši