petak, 19. srpnja 2013.

Better late....Liebster Award :)



Danas vam pišem malo (ok, dosta) zakašnjeli tag. As in... zakašnjeli od neka tri mjeseca :/

No, bolje ikad nego nikad, zar ne? :) Malo više ćete saznati o meni, barem dok ne pripremim 50 random facts Tag (zato i preskačem pravilo #1). :)

Imala sam sreću pa me nominiralo 5 divnih cura :) 

Cilj ove nagrade je da se blogerice međusobno bolje upoznaju, saznaju nešto više jedna o drugoj, malo zabave odgovarajući na pitanja, a isto tako i da otkriju neke druge nove blogove kojima će proslijediti nagradu. 

Sveopća pravila:

1.svaki bloger trebao bi napisati 11 random činjenica o sebi

2. svaki bloger trebao bi odgovoriti na pitanja koja mu je postavila osoba koja ga je nominirala

3. odaberi 11 blogera koje nominiraš i označi ih

4. idi na njihov blog i obavijesti ih

5. ne označuj istu osobu koja je tebe



Dakle, krenimo (abecednim redom). 


Prva pitanja su od meni jako drage ginger, Dunje sa bloga Dunja u oblacima :) Cura sa tom bojom kose i izgledom vas zaista može na trenutak zbuniti u tolikoj mjeri da se zapitate niste li možda u krivoj eri? Jer jako, ali baš jako asocira na filmske dive koje su žarile i palile Hollywoodom u prvoj polovici prošlog stoljeća. Cura koja isto voli mačke :D 

1. Najdraži brand dekorativne kozmetike ? 
Hmmmm....prvo pa teško :D Prije mi je bila Nivea, no kako više nema njene dekorative, priznajem da se još uvijek "tražim" i da od svakog branda imam ponešto.

2. Da možeš imati samo jednu stvar u torbici, bez koje ne možeš - Koja bi to bila ?
Sjajilo ili balzam za usnice (tinted ofc) :)

3. Koja ti je najdraža boja kose ? 
Ha, vidi lakog pitanja - tamno-smeđa, poput moje :P Šalim se. Sve to ovisi, na nekome super stoji npr. njegova prirodna plava kosa, dok drugome ne i bolje mu odgovara smeđa. Iako, rekla bih da nas Majka Priroda najčešće (dakle, ne uvijek) obdari sa onime što nam dobro stoji  - boja kose i boja očiju (ok, sada zvučim poput moje mame).

4. Najdraža blogerica ?
Priznajem da imam nekoliko, ali zapravo su one vlogerice - kao što je Elle koja se nedavno prebacila na bloganje.

5. Blogerica koju si tek otkrila ? 
Zadnja koju sam otkrila je bila Le Makeup Freak

6. Idealni date ?
Kao prava romantičarka, za mene bi idealan date bio ovakav: prvo bi on došao po mene i donio mi šumske ciklame (jer, naravno, zna da njihov miris najviše volim, kao i da moraju biti kontinentalne koje krajem osmog mjeseca cvatu), potom bi otišli u kino pogledati neki dobar film, nakon kojega bi lagano šetali i pričali gotovo do iznemoglosti. Kako bi imali energije za daljnje razgovore, skoknuli bi na sladoled nakon kojega bi navratili na plesnjak (yup, totalni romantičar/nostalgičar), a nakon toga bi me otpratio doma and lived happily ever after ;) Siroti moj dragi ako ovo pročita :D

7. Najdraža boja ?
Definitivno zelena, i to tamnija.

8. Ruž ili sjajilo ?
Sjajilo, iako sve više naginjem ružu.

9. Knjiga ili film ?
Uvijek knjiga jer film ne može dočarati sve ono što može moja mašta kada čitam knjigu.

10. Proizvod koji te razočarao ?
Bilo ih je nekoliko, iako se prije svake kupnje pokušam dobro informirati o proizvodu. O jednome koji me razočarao imali ste priliku čitati već.

11. Da ti ja mogu ostvariti jednu želju, koja bi to bila ?
Možda će biti sladunjavo/utopistički/izlizano, ali zaista bih željela da na svijetu ne postoji zlo odn. da ljudi nisu toliko zli - međusobno i prema životinjama (prirodi općenito).




Iduća je moja Moslavčanka koju sam upoznala na BBDayju, sa kojom isto tako dijelim strast prema mačkama :) Hei-ho! To je Josipa sa Girly girliness :) Nju zanima iduće:

1. Najdraža knjiga?
Nije samo jedna u pitanju, već kompletna trilogija - J.R.R.Tolkien "Gospodar prstenova". Ali žestoka konkurencija su mu i G.R.R. Martin sa svojim "A Song of Ice and Fire", te Paulo Coelho "Alkemičar".

2. Proizvod koji te razočarao?
O njemu sam pisala - bio je to Hide&Treat iz Oriflamea.

3. Ljubav ili strast?
Ljubav. Nije niti strast loša, i dobro ju je imati ali nikada u prevelikim ili premalim dozama - nikada ne završi dobro.

4. Nabroji jednu stvar od kozmetike koju upravo sada želiš sebi priuštiti.
Trenutno si razmišljam bi li uzela ili ne Anastasia set za obrve. 

5. Kako ste odabrali ime za blog i je li vam dugo trebalo?
Zapravo je nekoliko imena bilo u igri i sve sam ih vrtila - niti jedno mi se nije svidjelo. I onda sam nabasala na jednu fotografiju gdje me frendica iznačila pod "Cutie pie"...the rest is history :)

6. Životna želja?
U ovom trenu mi je najveća želja da diplomiram. Ostalo tek onda na red dolazi :)

7. Trošiš li više novca na kozmetiku ili odjeću?
Rekla bih podjednako, iako je to možda teško za povjerovati ponekad.

8. Razgovaraš li sa svojim kućnim ljubimcem, naravno ako ga imaš?
Naravno :) Imam poluperzijanera koji je u subotu napunio 14. godina, a kada to u ljudske prebacimo, on je vremešni djedica od 98. godina. Volim ja sve u svome životu, ali on je moja najveća ljubav.

9. Što misliš o umjetnim trepavicama, koristiš li ih?
Obožavam ih :) I žao mi je što kod nas ne postoji bolji izbor, već moramo ovisiti o naručivanju van granica.

10. Najdraži odjevni predmet?
U ovom trenu, mamina boho košulja iz 80.-ih i bakina zelena haljina iz 60.-ih :)

11. Što misliš, da damo kastrirati Murkija ili da živi punim plućima mačji život, koliko god kratak bio?
Kastracija. Živjet će ti on i punim plućima i nakon kastracije, samo se nećeš morati brinuti hoće li mu se što dogoditi u tom sezonskom ludilu, što će biti sa mačićima kojima bi on mogao biti tata i sl. A biti će ti još privrženiji.



Iduća je Mirna, poznatija kao Lipstick's blade :) A valjda ćemo se i face-2-face vidjeti u skorije vrijeme :) :)

1. Najdraži ruž?
Moj Chanel Rouge Allure u nijansi 28 Romantic - definitivno my lips but better :)

2. Životna želja?
Diplomirati pod jedan, a onda sve ostalo dolazi :)

3. Najdraži proizvodi od dekorative?
Svaki tjedan je nešto drugo, pa je tako ovaj tjedan to moj Burt's Bees lip balm.

4. Koliko imaš godina?
25. (i pol) :)

5. Kakve postove najviše voliš čitati?
Mali voajer u meni se uvijek veseli kada vidi post pod naslovom "Moj kozmetički kutak" ili "What's in my bag" i sl. jer tako ne samo da dobijem moguću ideju kako da kod sebe nešto organiziram, već i dobijem malo bolju sliku o tome kakva je osoba koju volim čitati - behind the scenes.

6. Navedi 3 najdraže blogerice.
Not fair! Ne mogu samo tri! :O 

7. Dekorativa ili preparativa?
Preparativa, jer njome njeguješ ono što imaš kada si mlad, da bi to isto divno izgledalo kada ćeš biti star. Dekorativa je zabavna, no smatram da je ona tu samo kako bi naglasila tvoju prirodnu ljepotu ili kreativnost.

8. Idelan tip muškarca bio bi...
 Nema univerzalnog. Privuče nas najčešće onaj koji za nas ima ono nešto (povijest-genetika-hormoni-naš nos), a kasnije vidiš je li tak keeper ili piši kući propalo :)

9. Najdraža knjiga?
Kao što sam kod Josipe napisala, nije samo jedna u pitanju, već kompletna trilogija - J.R.R.Tolkien "Gospodar prstenova". Ali žestoka konkurencija su mu i G.R.R. Martin sa svojim "A Song of Ice and Fire", te Paulo Coelho "Alkemičar".

10. Gdje se vidiš za godinu dana?
Nadam se zaposlena i u stanu sa dragim.

11. Kad ćemo na kavu? 
Što prije I hope! :) :)





Iduća je pudrasta Pudrijerica. Vrati nam seeeeee!! :) 

1. Gde želiš da putuješ? 
SAD, UK, Irska, Japan, Italija, Francuska, Grčka - the whole world :)

2. Šta si u horoskopu?
Škorpion :)

3. Šta najviše gledaš na TV-u?
Dnevnik, pokoju dobru emisiju poput Reportera i ako se zalomi koji dobar dokumentarac. Serije i filmove ne baš, jer sve što me zanima gledam online, a domaće me jednostavno ne privlači jer mi malo koja serija ili film imaju smisao za humor kakav je moj.

4. Da li si jutarnja osoba tj. da li si vesela od samog jutra? 
Jesam, a samo kad pomislim koliko toga mogu napraviti i vidjeti spavanje pada u tamo neki deseti plan :)

5. Koliko jezika govoriš? 
Dva aktivno (materinji i engleski) i jedan pasivno (francuski). A pomalo "natucam"  i ostale koje laganini učim online. Osim engleskog i francuskog, voljela bih jednom naučiti ruski, portugalski i talijanski.

6. Zašto si odlučila da bloguješ? 
Dugo sam razmišljala, bi, ne bi...i onda sam jednostavno rekla "Ajde, zašto ne!". Razlog - jer sam voljela piskarati (pjesme, razne pričice), davnih dana sam imala blog i vidjela sam ovo kao jednu vježbu koja bi mi kasnije u životu mogla pomoći. A i mislim da nije loše svoje iskustvo sa određenim proizvodima podjeliti, posebice ako će to nekome pomoći pri kupnji.

7. Koji je tvoj omiljeni parfem? 
Dva su: Lacoste "Touch of pink" i Katy Perry "Purr" :) 

8. Koja ti je omiljena mazalica za usne?
Burt's Bees i Labello od masline i limuna.

9. Koja je prva stvar koju si kupila/dobila, a tiče se dekorativne kozmetike? 
Iskreno, ne znam koju sam prvu stvar dobila, ali znam da su jedna od prvih stvari bili mini lakovi za nokte u raznim bojama koji su bili hit u osnovnoj školi (šesti/sedmi razred).

10. Koji kozmetički proizvod očajnički želiš, a znaš da ga ne možeš imati? 
Naked 1 & Naked 2. I čvrsto sam odlučila da ću si od prvih nekoliko plaća na stranu staviti pare za palete i naručiti ih kao nagradu, a dio novaca će ići za tetovažu.

11. Koja ti je omiljena životinja?
Mačka, odn. moj poluperzijaner od 14. godina - Miki :)



I zadnja je Tanja sa Make up and stuff by Tamelie. Nisam niti nju imala priliku upoznati uživo, nekako se mimoilazimo, ali budemo mi, nećemo dovijeka tako :D

1. Najdraži gel za tuširanje? 
Palmolive Mango i šipak - nažalost, više ga nema u prodaji.

2. Bez koja tri proizvoda ne možeš - dekorativni i preparativni?
Neke mazalice za usta, dnevne kreme i maskare.

3. Što misliš o umjetnim trepavicama, koristiš li ih?
Obožavam ih :) I žao mi je što kod nas ne postoji bolji izbor, već moramo ovisiti o naručivanju van granica.

4. Jedna stvar s wishliste koju bi jako htjela imati.
Osim gore navedenih Naked paleta, tu su Sleek rumenila koja su isto na WL. :)

5. Koja je najveća svota novaca koju si dala na neku kozmetiku?
Nešto preko 200kn za Chanel ruž :) 

6. Najdraži odjevni predmet?
U ovom trenu, mamina boho košulja iz 80.-ih i bakina zelena haljina iz 60.-ih :)

7. Najdraža blogerica.
Uh, kad baš moram :D Elle, koja je zapravo vlogerica i tek odnedavno blogerica :)

8. Pratiš li serije, ako da, koje?
Pratim, puno i previše. True blood, The Newsroom, VD, The Americans, GOT, Carrie diaries, SPN, AHS...trebam li nabrajati još? Jer ovako bi mogli do sutra :D 
Ali od onih koje završile sa emitiranjem uvijek mogu pogledati: Gilmore girls (my kind of humor), Dark angel, Gossip Girl, Sex & the City, kad nabasam 'Alo,'Alo i još neke :)

9. Koliko dugo već imaš blog i zašto si ga uopće počela pisati?
Listopad 2012., kao što sam i gore navela - uvijek sam piskarala, imala sam davno blog, i jednostavno kao vježba meni, a kao pomoć drugim curama pri kupnji :)

10. Gdje se vidiš u budućnosti?
Radim posao koji volim, koji me zanima (Radio,TV, Novine,Net,PR - da, ja sam jedna od onih koje apsolutno sve zanima), iskušavam proizvode, možda i kao freelance vizažist, odlazak na koncerte. Obitelj, ljubimci, jedino još nisam sigurna kuća ili stan, ali znam da želim imati jednu sobu koja će biti samo ormar i jedan dio koji će biti moj kozmetički kutak, gdje će mi se nalaziti jedan predivni antikni vanity :)

11. Što uopće misliš o ovim tag postovima?
Zabavni su :) I puno brže idu kada se snimaju :)


I to bi bilo to :) Fiju, ispunjavanje leksikona na blogerski način ;) Malo ću zaobići pravila i još neću nikoga nominirati. Nadam se da se ne ljutite. Eto, malo ste me upoznali, malo ćete moje kolegice upoznati (ako već niste) i nadam se da ste uživali  u čitanju mojih odgovora :)


EDIT - nominirana sam još dva puta za Liebster nagradu, pa da ne pišem novi post, dodajem pitanje i odgovore ovdje :) 


1. Kad dođeš u situaciju da se ne stigneš full našminkati, za koji proizvod(e) uvijek imaš onih 5 minuta vremena i zašto?

Nekad zaista imam doslovno 5min da se spremim i onda mi je dovoljno da stavim malo t.pudera, korektor na podočnjake, maskaru, malo matiram t-zonu i rumenilo stavim. A u torbi uvijek imam barem jedno sjajilo ili balzam koji je malo crvenkaste nijanse pa ne moram brinuti za usnice :)

2. Koji makeup savjet bi dala curama koje tek otkrivaju svijet dekorativne kozmetike?

Uh, imam nekoliko :) Prije no što uronite u sve to, pobrinite se za svoju kožu - hidratacija i pravilna briga (ujutro/navečer/cijeli dan) je ono što je po meni prvo i osnovno. Više se informiraje prije kupnje pudera, da ne bi izgledale kao mrkvica ili duh - povedite nekoga tko će vam pomoći. Usko vezano uz puder - pazite koji ste tip kože i u skladu sa time odaberite puder. I zadnji bi bio vezan uz obrve - nemojte divljati sa njima i luđački ih čupkati/brijati/depilirati - bolje za prvi put odite do kozmetičarke, platite 30kn i mirne ste.

3. Tvoj najveći makeup fail? 

Koliko mi pada na pamet, srećom ih nisam imala previše. Jedini koji bih navela je moj pokušaj nošenja crne olovke na doljnjem kapku iliti waterlineu. Prvo sam malo doma pokušavala, pa sam jednom za izlazak stavila. I nikad više. To nije za sve i nije za cure sa malim očima (like me)

4. Omiljeni par umjetnih trepavica?

Katy Perry umjetne trepke <3 :) 

5. Parfem koji toliko voliš da ga trošiš kap do kap?

Lacoste "Touch if Pink" - zaista najdraži :)

6. Koji je tvoj omiljeni DIY tretman za kosu?

Niti jedan, pošto se još nisam okuražila na nešto takvo :) Dobre su meni i maske za kosu koje kupim :)

7. Da li više voliš jednostavnije komade odjeće upotpuniti modnim dodacima, ili više voliš otkvačeniju odjeću koja 'priča sama za sebe'?

Najsretnija sam sa nekim kombinacijama kojima odiše neka klasika. Dakle, neki jednostavniji komadi.

8. DIY decor projekt na koji si baš ponosna?

Kvadratići koje sam temperom naslikala na zidu gdje mi se nalazi krevet, prije nekih 12-ak godina. I još uvijek se dobro uklapaju :)

9. Bi li se odvažila na tzv. backpacking through Europe, tj. ti, tvoj ruksak (i kozmetička torbica J ) i prijatelj/ica?

Hmmm...možda i bi, ali samo kada bi bila sigurna da ću imati dovoljan iznos na računu da se ne moram brinuti oko putnih troškova i klope :)

10. Pošto sam studirala engleski jezik, moram pitati – British or American pronunciation

British - uvijek :)



Reseybelle:

1. What is your favorite makeup/beauty brand and why?
Bila je Nivea, ali kako više nema dekorativu, još uvijek nisam odlučila koji drugi brand bi mi bio najdraži :)
2. Why did you decide to become a beauty blogger?
Dugo sam razmišljala, bi, ne bi...i onda sam jednostavno rekla "Ajde, zašto ne!". Razlog - jer sam voljela piskarati (pjesme, razne pričice), davnih dana sam imala blog i vidjela sam ovo kao jednu vježbu koja bi mi kasnije u životu mogla pomoći. A i mislim da nije loše svoje iskustvo sa određenim proizvodima podjeliti, posebice ako će to nekome pomoći pri kupnji.
3. Who is your biggest inspiration and why?
Nemam nekoga tko bi mi bio najveća inspiracija, ali me uvijek nadahnu osobe koje su uspjele na neki način "pomaknuti" svijet, natjerati ga da stane barem na tren i razmisli o ljubavi i dobroti.
4. What is the most expensive thing (makeup wise) that you own?
Hmmmm....nemam puno skupe šminke, ali najskuplja (ujedno i najdraža) stvar mi je svakako Chanelov Rouge Allure u nijansi Romantic :)
5. What is your favorite tv show?
Joj, ima ih i previše....ali jedna koju ću uvijek moći iznova gledati - Gilmore Girls :)
6. Which season do you like best and why (spring,summer..etc) ?
Proljeće jer je sve zeleno i temperature su po mom ukusu, a zimu jer je sezona snijega (kojeg ove zime nema niti za lijek :( )
7. Who is your favorite youtube celebrity?
Nju sam i gore spomenula - Elle Fowler (iako u zadnje vrijeme ne radi previše videa), a odmah nakon nje mi je Allison (Amarixe) :)
8. What is your biggest fear in life?
Da neću uspjeti ljudima koje volim, to dovoljno puta iskazati ili izgovoriti.
9. Favorite nail polish brand and shade?
Ne radi se o nikakvo skupom laku za nokte, već o Catrice laku u nijansi 070 Caught on the red carpet. Toliko ga volim, da imam nekoliko bočica u rezervi. Ali, ako ćemo o bojama, volim tamne crvene - onako filmske :)
10. What would your dream vacation look like?
Čitanje, čitanje i još malo čitanja knjiga :)
11. What are your plans and goals for this year?
Posao, posao i posao :)


3 komentara:

  1. Toliko toga sam saznala o tebi :)
    I nije važno koliko si zakasnila s tagom, bitno da si ga napravila :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako volim ovakve postove :) baš mi je bilo zanimljivo čitati :D

    Jučer smo Josipa i ja shvatile da živimo prilično blizu, iako ja nisam Moslavčanka :) znači da si i ti tu negdje blizu mene :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuuuuu I like the sound of that :) Morat ćemo onda neku grupnu kavicu organizirati ovo ljeto :D

      Izbriši