subota, 1. ožujka 2014.

10 u 10 Tag by Le Makeup Freak

Zasigurno ste već pročitale nekoliko ovakvih postova, a znate li odakle (točnije od koga) je sve to krenulo?
Od drage i kreativne Le Makeup Freak :) Nemojte zaboraviti baciti oko na njen post ovdje :) 
Zabavan i simpatičan, kako uopće odoljeti, malo kasnim sa ispunjavanjem ali bitno da ga sad marljivo tipkam :)


1. Kada bi ti se pružila prilika da kreiraš jednu liniju kozmetičkog proizvoda, što bi to bilo?

Hmmm...možda će vas ovo šokirati (or not), no moj odgovor bi bio - RUMENILA :) Smatram kako uvijek kod njih nedostaje nekih nijansi koje su između a koje bi možda bolje odgovarale, kao i pronalazak nijanse koja bi svima odgovarala - e to bi bila moja misija :)

2.Moraš odabrati: Doživotni besplatan odlazak kod kozmetičarke na manikuru/ugradnju noktiju ILI besplatan doživotni odlazak u frizerski salon?

Kao osoba sa dugom i čudnom kosom, koja muku muči sa crvenim pigmentom, odabirem odlazak u frizerski. Iako je i jedno i drugo bitno da je sređeno i lijepo, nekako mislim da tete noktarice ne bi imale previše posla sa mojim noktima. Frizerka, on the other hand... :)

3.Kada bi mogla, što bi promijenila u kozmetičkoj industriji?

Testiranja na životinjama pod prvo. Znam da to sve ima svoje pozitivne i negativne strane, ali kada bih mogla, to bi bilo prvo što bih promijenila. A potom bih malo pooštrila sastav proizvoda, kao i cijenu istih proizvoda (koju bih smanjila, ofc).

4. Imaš vaučer od 1000 kuna. Moraš odabrati hoćeš li ga potrošiti na preparativnu ili dekorativnu kozmetiku?

Jao! Kud baš ili/ili? :O uh, sve to ovisi. Ako bi u igri kod dekorative bio UD onda bih odabrala dekorativu :D Ali ovako ću se odlučiti za preparativu jer treba paziti na lice i tijelo, ipak je to ono što nam je baza za sve i ono što nam ostaje kad ostarimo.

5. Na poslovnom si sastanku. Žena s kojom vodiš razgovor ima ruž na zubima i odlijepila joj se napola umjetna trepavica. Hoćeš li joj skrenuti pažnju na to ili ćeš ignorirati sve zajedno?

E ovo je bome tricky pitanje. Možda bih u razgovoru skrenula polagano na šminku i ispričala pokoju anegdotu kako se meni znalo dogoditi tu i tu da mi se ruž razmazao ili nešto sl. Možda bi shvatila suptilni hint. Sve ovisi koliko ju dobro poznajem i kakav je tip poslovnog sastanka. A da sam na njenom mjestu, voljela bih da mi se kaže jer mi se i samoj znaju dogoditi nezgode po ružu ili trepavicama :D


6. Tebi draga i bliska osoba ti je poklonila užasno skupi i luksuzni ruž za usne, no nijansa ruža ti ne stoji nimalo i nijansa je u najmanju ruku ružna i ništa ti se osim pakiranja ne sviđa i nema šanse da nosiš taj ruž. No, dva tjedna kasnije sa tom se osobom dogovoriš za piće i zadnji SMS te osobe glasi: "Nadam se da ćeš nositi svoj novi ruž večeras. :) " Što ćeš napraviti?

Meni bliske osobe znaju da nosim crvene ruževe i tu nikad ne mogu fulati sa nijansama :D Ali, teoretski kada bi se dogodila situacija iz pitanja i da mi se nikako ne bi svidjela nijansa ruža - mislim da me taj jedan put ne bi nikako ubio kada bih ga nosila, makar u kombinaciji sa nekim sjajilom ili samo da je lagano natapkan na usnice. Odradila bih to i znala bih da nisam povrijedila osobu koja mi ga je poklonila. A kasnije bih ga držala i samo gledala kako je divno pakiranje :) :) 

7. Koji je najčudniji kompliment koji si dobila na račun svog makeupa?

Iskreno, više nemam pojma :D Davnih dana kada sam izlazila, svega sam se naslušala i nasmijala, ono na jednu uho unutra, na drugo van. Nije da sam sada ne znam kako stara, ali tu gdje sam trenutno i nema previše mjesta na koja bi se moglo izaći "u život". A i nekad mi je puno draže ušuškat se pod dekicu i sa dragim pogledati neki film ili seriju :) Od njega uvijek dobijem najdraže komplimente :)

8. Makeup look zbog kojeg se osjećaš kao milijun dolara (i više :) )?

Crveni ruž i tuš na očima - bez imalo razmišljanja. Ima nešto u toj kombinaciji što mi daje dodatan polet i zbog čega mi je puno ugodnije u vlastitoj koži :)


9. Najbolji beauty citat koji si pročitala/čula/vidjela?

Eh, nije baš beauty, ali se i na taj dio može povezati :)


10. Koje je, po tvome mišljenju, ultimativno beauty pravilo kojeg bi se svi trebali pridržavati?

Svakako da je manje zapravo više, ali i da se treba prilagoditi situaciji/prigodi. :)



I to bi bilo to za ovu subotu :) Nadam se da vam se svidjelo, a svoje odgovore na neka ili sva pitanja mi šibnite dolje u komentare :) A ako još koja blogerca želi ispuniti ovaj tag, you are tagged! :) :) 






1 komentar:

  1. Slažemo se u većini toga :) Ja nisam nikada išla na ugradnju noktiju, meni se to ne sviđa, i ja bih odabrala frizera :D

    OdgovoriIzbriši