ponedjeljak, 20. studenoga 2017.

Rođendansko Blogodarivanje :)


Drage moje ovo će biti jedan poseban post :)

Kako je moj blog napunio 5 godina, a danas je eto i moj rođendan kada sam došla do jedne okrugle brojkice (ubacite si Forever young od Alphavillea), odlučila sam i vas nagraditi :)

Daklem, može li malo govorancije prije no što nastavimo dalje? Obećajem da neću dužiti, već samo malo duše ogoliti. U ovih pet godina bloganja upoznala sam mnogo divnih ljudi, neka prijateljstva su se čak preselila u stvarni život. Bilo je tu pozitivnih i negativnih iskustva, iako je bilo više onih pozitivnih. Nekako po putu odlučila sam kako će ovo biti samo moj prostor. Prostor gdje ću pisati ono što ću htjeti i kad ću htjeti - prenosit ću svoje iskustvo. Neću dozvoliti da me se požuruje s ove ili one strane. I oni koji me prate sve ove godine, to su vrlo vjerojatno i primijetili.

 No, kako je vrijeme odmicalo, tako sam se i ja sve više mijenjala. Što je i logično. Mislim, i dalje sam to ista ja koja je 2012. godine odlučila objaviti prvi post. Ista, a opet nešto ozbiljnija. Iako to možda ne bi rekli po prvoj fotki koju sam stavila u ovaj post - uvijek ću zadržati taj djetinji dio sebe :) No, neću ništa veliko najavljivati, samo ću natuknuti da su u planu neke promjene što se tiče bloga - bez brige, samo pozitivne. Ali sve u svoje vrijeme :) 



Za vas sam pripremila jednu torbicu u kojoj se nalazi gotovo sve što bi svakoj djevojci moglo trebati, a dio toga je maska za spavanje (Audrey Hepburn bi ju svakako odobrila), predivne naušnice koje su načinjene od ametista te mramorni kistovi koji su osvojili najviše glasova prije dva tjedna na FB stranici bloga. Samo dio onoga što vas očekuje unutra :)

Hoćemo li na pravila? Može :) Vrlo su jednostavna:

1. Ako već niste stisnite like na FB stranici bloga
2. Stisnite like na FB objavu ovog posta
3. Isti podijelite (molim samo da stavite Public/Javno) kako bi se što više vaših frendica uključilo (opcionalno)
4. I zadnje, vratite se na ovaj post, te ostavite tražene podatke (ime, prezime, email) u Rafflecopter niže :)

a Rafflecopter giveaway Bitan info: Darivanje traje od danas, 20.11., pa sve do ponoći 30.11. Dakle, do ponoći zadnjeg dana ovog mjeseca. Darivanje je samo za područje RH. Bitno je također i da se pridržavate koraka 1, 2 i 4.

SRETNO! :)


Broj komentara: 7: