utorak, 25. veljače 2014.

Budget Buy - Balea gel za pranje lica


Nemate trenutno previše novaca na računu/novčaniku, a dobro bi vam došao neki proizvod, bio on dekorativa ili preparativa. Tu je onda Budget Buy tip postova :) Plan mi je kroz narednih nekoliko tjedana, predstaviti proizvode (svaki tjedan jedan) koji su zaista dobri a cijenom pristupačni za vaš novčanik.




Kao prvi proizvod koji probija led na mojoj Budget Buy listi je Balein blagi gel za pranje lica s vitaminima, za sve tipove kože. Dolazi u praktičnom plastičnom pakiranju od 150ml sa pumpicom koju je jednostavno otvoriti i zatvoriti kako ne bi zrak ulazio u samu bočicu te tako loše utjecao na proizvod. Prije nekoliko mjeseci su izbacili novo pakiranje (samo je boja pakiranja više pastelna) i malo su "ublažili" gel, ali je jednako dobar i učinkovit kao i stara verzija.


 Proizvod je baš gelast, polu-gust i u sebi sadrži sitne piling čestice koje zapravo niti ne osjetite (u staroj verziji sam ih osjetila). I ružičaste je boje (win! :) ) Navodno bi trebao imati miris grejpa, no ja ga ne osjetim. Ali mogu potvrditi da je miris ugodan, nimalo težak ili napadan. 




Možete ga koristiti ujutro i navečer, ili poput mene samo navečer. Dovoljno je da jednom stisnete pumpicu i nanesete gel na vlažnu kožu lica, te sve fino počnete kružnim pokretima utrljavati/masirati. Meni to dođe kao neka poluminutna meditacija. Potom sve dobro isprati i lice obrisati ručnikom koji vam je namjenjen samo za lice. Kada kažem obrisati, onda mislim lagano utapkati ručnik na lice. A potom po želji možete nanjeti kremu za lice, ulje....koja god je vaša rutina za njegu lica, dnevna ili noćna.

Sastav možete pogledati ovdje:


Koristila sam i skuplje varijante ovog proizvoda, no niti jedna me nije zadovoljila, pa sam se nakon potrošene bočice uvijek vraćala ovom gelu. Moja koža ga jednostavno obožava. Primjetila sam da, u kombinaciji sa još nekim proizvodima i ritualima, moja koža izgleda najbolje kada koristim upravo ovaj gel. Istina, znam imati perioda kada mi koža ludi i nije u najboljem stanju, no uzrok tome je najčešće stres koji se kod svakoga na drugačiji način ispoljava - a ja imam eto tu sreću (ili nesreću) pa se meni sve vidi na koži, posebice kada je neko stresno razdoblje i to je nešto na što ne mogu pretjerano utjecati, mogu jedino ublažiti kombinacijom različitih proizvoda.


                            

Količina: 150ml
Cijena: oko 16kn
Gdje kupiti: Dm
Proizvedeno u Njemačkoj.

I to bi bilo ukratko to. Nadam se da vam se svidjelo :) Što vi koristite? I sviđa li vam se ideja ovakvih postova?

Broj komentara: 35:

  1. ja koristim od Avene-a http://inlovewithbeauty031.files.wordpress.com/2013/05/avene12.jpg ovaj gel za umivanje, mislim da je nekih 80 kn ali nisam odusevljena, cak mi previse isušuje kožu tako da sma uvijek u potrazi za boljim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam taj probala, kakav mu je sastav? Možda da probaš ovaj idući put kad ćeš kupovati :)

      Izbriši
  2. Ja sam imala onaj koji je bio u malo bolje pink pakiranju, sad neznam da li su mnjenali što sastav, ali taj me jako isušivao. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko sam skužila uspoređujući sastav na starom i novom pakiranju (hrčak, šta'š), sve je isto - jedina razlika je što su malo blaže piling kuglice u gelu, i pakiranje je više pastelne ružičaste. Kakav tip kože imaš i što još koristiš?

      Izbriši
  3. Super ideja za Bugdet buy postove probat cu ovaj gel za umivanje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mi je ovaj gel za umivanje, ja također uvijek isprobavam neke nove, ali ovaj uvijek imam u zalihama. Jeftin, a dobar proizvod!
    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to što kažeš, treba uvijek imati u zalihama :) Tako ja imam nekoliko bočica zelenog Aveo odstranjivača laka za nokte :D Što je i dobro, jer sad ne mogu do Siska (Muller) pošto je sve potopljeno.

      Izbriši
  5. Sa ovim gelom sam jednom preterala, koristila sam ga više puta dnevno, tako da mi je baš isušio lice. Sad kad sam smanjila upotrebu, odličan mi je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, da...ako ga se koristi više puta na dan, i ako je koža sklona tome, može ti ju isušiti. Ali opet, može bilo koji proizvod, zato treba sve dozirati :)

      Izbriši
  6. Ni sam koristila još ni jednu Balea umivalicu, ali to moram promijeniti :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanima me da li isušuje kožu? Pošto ja imam mešovit tip kože, a pakovanje gela mi je mnogo slatko a i mogla bih da zamenim svoj skuplji Lrp gel ovim jeftinijim :) Obožavam ovakve postove, i sama sam ih već pisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja koža ti je normalna mješovita (masnija T-zona, ostatk normalan - iako mi je ove zime čelo nekako suhonjavo), i dosad nisam imala problema sa isušivanjem kože kada sam koristila ovaj gel. Naravno, koristila sam ga ili ujutro i/ili navečer, više od toga nisam.
      Je, pakiranje je baš cute & girly :) :)

      Izbriši
  8. nisam probala ni jednu baleinu imivalicu

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja imam mješovitu kožu i ova umivalica me nažalost isušuje. :/ Inače je jako dobra jer odlično uklanja make up, ne stvara iritacije i akne. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moja je mješovita (masnija T-zona, ostatak normalan - iako mi je ove zime čelo nekako suhonjavo) pa nemam problema, ali svaka koža drugačije reagira. Inače ne koristim ovakve gelove za skidanje šminke, jer ju skidam ili sa baby maramicama (Nivea) ili sa micelarnom (Bioderma/L'Oreal), a ovo koristim kao završno pranje prije stavljanja noćne kreme i spavanja :)

      Izbriši
    2. Također, no ima dana i noći kada sam ultra umorna i ne da mi se koristiti micelarnu itd, pa se samo umijem sa tim Balea gelom i nema više ni trunke šminke. :D Inače sam je koristila nekih 2-3 tjedna redovito nakon čišćenja lica, no nažalost mi je isušila kožu. :/ Drago mi je da je tebi dobra. ;)

      Izbriši
  10. Odlična ideja za postove. Šta god trenutno od preparative koristim, ovaj gel uvijek imam "u rezervi", jer mi odgovara, i uvijek se njemu vraćam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Eto, drago mi je što nisam jedina koja radi ratne zalihe proizvoda jer, zlu ne trebalo, može se nešto dogoditi i tuga samo tako nastane :)

      Izbriši
  11. Sviđa mi se Budget buy ideja. Povremeno mi dobro dođe ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) :) U ovo vrijeme, mislim da nam svima dobro dođe :)

      Izbriši
  12. Sviđa mi se ovakav tip postova!!
    Imam od alverde neki piling gel sa marelicom! Jako je blag i mirisan, mogla bih probati i ovaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) :)

      Vidiš, sad i mene zanima taj piling gel sa marelicom! :D Bacila si mi bubu u uho :)

      Izbriši
  13. Super ti je ova ideja s takvim postovima, baš me zanima što će biti sljedeće. :) Ja trenutno koristim Vichy gel za umivanje, ali vjerujem da ću nabaviti taj Balein, zadnji put dok sam bila u DM-u škicala sam ga, ali ipak nisam kupila pošto imam ovaj pa da bzvz ne gomilam...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) :) :) Znam, i samoj mi je tako - novo kupujem kad potrošim (barem se trudim :P ) :)

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. Ajoj :( Ali eto, barem si ga probala i znaš da ne paše tvojoj koži. Meni nije pretjerano odgovarao Neutrogenin i jedva sam dočekala da ga potrošim. Ovaj moja koža obožava :)

      Izbriši
  15. testiram i koristim ovaj gel već par dana. Svi ga vole, a ja nešto sumnjičava

    OdgovoriIzbriši
  16. odlična je ideja za post! ja nisam probala ovu umivalicu, jer imam neke druge u opticaju, a gelove sam skoro pa izbacila iz upotrebe. koristila sam avene zeleni gel, još par nekih gelova pre njega. poslednji koji sam probala je zeleni bioten gel, koji je fin. dobro je za one kojima prija takav vid čišćenja lica :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Hehehe znam točno na koju misliš ;) Bitno je da si pronašla omjer proizvoda koji najbolje odgovara tvojoj koži, i tako nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja probala veceras prvi put baleinu gel umivalicu sa cinkom i salicilnom i sva se zacrvenela koza zateze a imam masniju i problematicnu kozu...izgleda bi mi prijala neka blaza umivalica, koristila sam pre neutrogena gel narandzaste boje ne ovaj od grejpa, i taj mi je bio super ali nisam ga kupovala kod nas vec u sloveniji...ima li jos neko lose iskustvo sa ovim balea cink gelom?

    OdgovoriIzbriši