subota, 1. veljače 2014.

New In #3 vol.2

Huh, evo i vol.2 zadnjeg posta :) 
Ovaj je nešto šareniji i nema dekorative. Ali ima drugih zabavnih stvarčica :)

Za početak torbica i posudica koje ste mogli vidjeti u prvom ovogodišnjem postu :) Ako niste, bacite oko malo i na taj post :) Ima nekih stvari koje nisam uključila u ovaj post, ali su isto New In :)



Knjige. Ne, to je trebalo biti ovako nekako - KNJIGEEEEE! :) Veliki sam ljubitelj knjiga i najviše stvari koje ćete u mojoj sobi pronaći su upravo knjige :) Zato i volim ovakve poklone :) Najdraže mi je čitati na engleskom, dakle u originalu, ali kako nemam baš toliko novčeka da kupim baš svaku knjigu, snalazim se i čitam ponajviše u pdf formatu na tabletu ili laptopu.

Ovo su pokloni od Josipe i Nine :)


Moja opsesija sovama je nenormalna. Pardon, sovama i mačkama. Kamo god da idem, ako spazim nešto sa motivom sove ili mačke totalno se raspametim :D Ne, ne kupim svaki put tu stvar koju vidim, ipak malo povučem ručnu. Ovo su moji zadnji sova-ulovi: velika sova u Kik-u, mala (koja je ujedno i u funkciji kuglice) u Offertissimi, te mirisna svijeća iz Dm-a.


Offertissima je pravo zlo za mene...Ovdje možete vidjeti čašu za svijeću i teglicu za mini cvijet. Oboje pretvoreni u držače sjajila.


A tek ovom djedici-soljenki nisam mogla odoljeti. Mea culpa, ali nisam ga mogla ostaviti, samo će morati pričekati Božić kada će biti pušten u rad. A ovo pored je isto držač/čaša za svijeću. Oboje, again, Offertissima.

Znate da sam gore napisala da je malo šarolik post? Biodermu sam kupila i sad je na čekanju dok ne potrošim L'Oreal micelarnu i Garnier skidač maskare. Uvijek je dobro imati rezervu ;) 


Drveno srce sa metalnim srcem na njemu. Ukras koji sam ulovila na sniženju u Jysk-u, kao i vazu koju sam zaboravila fotkati (neke stvari sam zaista zaboravila fotkati - bravo ja). Srce se nalazi na mom zidu, a vazu sam napunila sa potpourrijem i onda upiknula kistove koje koristim na dnevnoj bazi.


Sada se možemo baciti na malo preparative. Svi kojima se kosa masti i drugi dan izgleda nikako, znaju da je teško voditi bitku sa tim problemom. Niti je dobro svaki dan prati kosu, niti možeš stalno koristiti suhe šampone, a opet ne možeš baš izgledati kao da si se sa pomadom namaljao.
Ovaj šampon i regenerator obećava barem malo olakšanje, trenutno je na testiranju i zasad mi se čini ok. I psssst....miriši na žvakače gume :)


Iako imam zaliha gelova za tuširanje za cijelu ulicu, nisam mogla odoljeti Baleinim gelovima od borovnice i višnje. Naravno, na čekanju su.


A isto vrijedi i za Yves Rocher gelove sa mirisom jorgovana (ljubav samo takva na prvi njuh - želim si njihovu kompetnu liniju od jorgovana) i LE sa kakaom i pistaciom.


Ove zime mi je koža malo poludila. Inače je normalna sa T-zonom, dobro hidratizirana. No, ove zime se prebacila na suhu. Kako i zašto, ne znam. Ali se zato nadam da će mi Niveina dnevna kremica pomoći.


I opa, tko bi rekao, još jedna sova :) Ovaj put jastuk iz Kik-a za moj krevet, pravi društvo drugom sova jastuku koje se nalazi iza :)


Za rođendan sam od dragog dobila između ostalog i parfem koji baš odgovara mom karakteru - S by Shakira eau Florale. Ma ljubav :) 
A drugi parfem sa dobila od ujaka, on mi uvijek zna pogoditi :) Ovo je Beyonce Midnight Heat. Na prvu mi je jako intenzivan, ali kada mi se upije u kožu, ugodan i dugotrajan. Doduše, sa parfemima nikad nisam imala problema, uvijek mi jako dobro reagiraju sa kožom i jako dugo traju na njoj.


I još jedna torba je zalutala ovdje. Kupila sam je na sniženju u Accessorizeu, i obožavam je. Dugo sam tražila torbu koja će biti velika, a opet ne prevelika. Koju ću nositi "poštarski" i koja će mi bojom odgovarati. I najbitnije za mene, da ima patentni zatvarač kako mi ne bi sve stvari popadale ili slučajno dobile noge do tuđe torbe. 


Dva Ebay ulova :) Stalak za ruževe, koji mi je predivan i prepun - trebala bih možda još dva naručiti, ali je problem jer nemam mjesta više na stolu :D Te predivne naušnice koje čekaju posebnu priliku :)


I to bi bilo to. Još nekoliko stvarčica sam zaboravila pofotkati, ali budem prvom prilikom i stavljam ih u idući New In.

 Kako vam se čini? Jeste li i vi ulovili štogod na sniženjima? Obnovili zalihe nečega? Kupili neku slatku sitnicu za dom?

Broj komentara: 35:

  1. Knjige <3 Obožavam ih i police sa knjigama su mi omiljeni kutak u sobi :) Od Balee sam skoro kupila onu LE kremu za telo od borovnice i obožavam je, miriše neodoljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I nikad dosta knjiga, zar ne? :) :) Kremu nisam probala, možda je ulovim uskoro :)

      Izbriši
  2. Super noviteti, sve mi je preslatko! :) Ja sam trenutno u ne kupujem ništa fazi ;) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja sad ulazim u tu fazu - we can do it! :) ;)

      Izbriši
  3. sovice <3
    i knjige <3
    i stalci za sjajila iz Offertissime <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Borša ti je zakon, koliko je koštala ako se sićaš?
    Svijeća na sove je genijalna! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Borša je troba,zar ne? Ako za nju pitaš, bila je 230kn :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. I samo nju nosim od kad sam ju kupila <3 slaba sam na takve torbe :) O:)

      Izbriši
  6. Bas sam danas slinila u Kiku nad sovicama i ostalim ljepotama,super stvarcice si utrzila ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovaj post je pravo osveženje! Mačke na prvom mestu, pa sove, knjige i parfemi, miline :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. lajkam torbe jer sam fanatik za njima, i ovo od schaume je novo? izbjegavala sam se približit policama sa šamponima i regeneratorima jer uvijek uzmem nešto novo bez da sam potrošila staro, i sad se borim sama sa sobom da potrošim zalihe, al za ovo nisam čula još pa me zanima :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, novo je - pronašla u Mulleru u Zagrebu za 18kn each. Kao za kosu koja je masna pri tjemenu a opet suhih vrhova. Sad ćemo vidjeti hoće li moja kosa reagirati.

      Ma i sama imam ratnih zaliha gelova za tuširanje, pa svejedno povremeno kupim novi. A normalno ih trošim, samo kad imam onu spužvicu malo mi treba :)

      Izbriši
  9. Divni noviteti :) Ja sam već duugo u potrazi za stalkom za ruževe. Knjige su odlične i sovice također :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo link za stalak: http://www.ebay.com/itm/Clear-Acrylic-24-Lipstick-Holder-Display-Stand-Cosmetic-Organizer-Makeup-Case-/290974993529?pt=AU_Makeup&hash=item43bf760c79

      Vidim da su sovice najpopularnije :D :) :)

      Izbriši
  10. Jesi probala Balein losion za tijelo s mirisom borovnice? Predivan je i mirs ostaje jako dugo na koži.

    Sove ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam još, imala sam od maline - solidan je bio, no ništa wow. Ali je meni ipak moja Nivea najbolja za kompletno tijelo :)

      Izbriši
    2. Meni je Ziaja apsolutni favorit postala

      Izbriši
  11. sove su i moja velikaaa opsesija :D sve ti je preslaatkoo
    i torba je predivna :) imamo sličan stil
    Isto volim čitati Ceceliu Ahern <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nas sovoljubaca :) :) :) C.A. uvijek mogu čitati :) Još mi samo dvije njene nedostaju, jednom ću ih se domoći :)

      Izbriši
  12. Može link za stalak za ruževe? Spuer je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Može,može :)

      Linkić: http://www.ebay.com/itm/Clear-Acrylic-24-Lipstick-Holder-Display-Stand-Cosmetic-Organizer-Makeup-Case-/290974993529?pt=AU_Makeup&hash=item43bf760c79

      Izbriši
  13. Preslatka tasna, sovice, knjige, micelarne vodice - ma sve! Nova Schauma mi djeluje interesantno, baciti cu oko na nju cim dodje u BiH :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampon je na testiranju, ali bez obzira na to miris mi je mmmm :D
      Nadam se da će i do vas doći skoro - jer je kupljeno u Mulleru kod nas u Zagrebu, što znači da još nije došlo niti do naših dućana.

      Hvala :)

      Izbriši
  14. E sovice su divne baš :D
    U sad i mene zanima ova schauma...miriši po žvakaćama mora da je dobra...a i da nije : miriši po žvakaćama <3
    to definitivno kupujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U procesu testiranja sam, zasad je ok! :) vidjet ćemo kasnije kako će ispasti :)

      Izbriši
  15. Uuuuuuuu, otkud ti forever 21 naušnice? :D
    Sooooovice!!! Ja imam malu opsesiju nilskim konjićima, ali malu, hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šibnem ti link u inbox :) :)


      Hahaha da - uvijek je "mala" opsesija :D

      Izbriši
  16. Meni je ta Schauma bila skroz solidna za ocistiti kosu, ali ne ostavlja mi neki efekt, no manje se masti od nje, to definitivno! Sove su ti preslatke :) bas mi je mama kupila sova posteljinu xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasad mi je ok šampon :) A posteljina....ma ukrast ću ti ju :D jel iz Kik-a?

      Izbriši