nedjelja, 9. veljače 2014.

Closet Confidential Tag

Večeras vam donosim jedan tag post :) 

Na FB stranici sam vas pitala koji bi tag željele da natipkam prvi: Closet ili Lipstick. I prevagnuo je ovaj prvi.

Zasigurno ste ga već vidjele kod stranih blogerica na YouTubeu ili pročitale kod naših cura :) Nisam u potpunosti sigurna tko ga je baš započeo, ali mislim da je za sve glavni krivac Fleur iliti FleurDeForce. No kako bilo, meni se ovaj tag čini jako zabavnim (postoji li neki koji nije zabavan?) i hvala Lipstick's Blade na tagu :)

Moj možda neće biti preegzotičan ili pun markirane odjeće, ali sam zato odvojila one stvari koje su po meni bile najbolji odgovori na pitanja. 
I molim vas da mi oprostite što odjeća izgleda zaista tužno ovako na vješalicama. Naime, nisam neki mafer u fotkanju odjeće, ili sebe u istoj :D Ali vjerujte mi, sve izgleda puno bolje kada je na tijelu.



1.What is the oldest item in your wardrobe/closet?

Na ovo k'o iz topa mogu odgovoriti - prekrasna smaragdna bakina haljina iz 60ih. Sreća moja, pa je baka sačuvala neke haljine, među njima i ovu, pa ih ja sada čuvam i čekam priliku da ih malo prošpanciram. A i sreća je što je baka tada bila iste građe/veličine kao što sam ja od srednje škole. I upravo se na ovakvim komadima vidi koliko je sve nekada bilo kvalitetnije- materijal, spretne ruke i kroj za prave žene sa oblinama (koje se istaknu koliko treba).




2.What is the newest item?

Ovaj tjedan sam sasvim slučajno imala prilike prošvrljati u dva New Yorkera, u Zagrebu (Arena centar) i u Sisku (Interspar), jer sada imaju super popust. Tako sam i ulovila ovih nekoliko stvarčica super povoljno. Dvije vestice i sportska majica po 39kn, te dva ljetna topića po 19kn. 


3. What is the most expensive item?

Definitivno haljina koju sam nosila na maturalnu večeru. Ali, kako se nakon toga zaredalno nekoliko vjenčanja, uspjela sam ju iskoristiti maksimalno :) (ignorirajte moj kiseli kes :D )



4. What is the cheapset/most affordable item?

Jedna jako dugačka, mekana i začuđujuće topla marama koju sam ulovila početkom prošle godine na sniženju u New Yorkeru, i to za 9kn (!!). I ne brinite, bila je u savršenom stanju.


5. What was the biggest bargain?

Smeđa kožna jakna iz Bershke koju sam ulovila jedno ljeto na ogormnom sniženju (vidite kako ja volim kupovati na sniženjima) koju i dalje volim nositi. Doslovce je peri-deri. Eh, kad bi odjeća mogla pričati, svašta bi čuli od ove jakne.


6. What was the biggest waste of money?

Dugačka suknja od samta. Doslovce do poda. Kupljena za jedan doček i samo tad nošena. Priznajem, nije mi bilo hladno tu večeri iako su se drugi smrzavali, ali toliko mi je grozna bila da ju nikada više nisam nosila. Tražila sam je u ormaru, ali ne mogu ju pronaći, a nemam niti jednu fotku sa dočeka na kojoj se vidi sva njena "divota".  Blja, još uvijek se stresem od same pomisli na nju.


Bonus Question - Show us your three favourites items right now!

Torba viđena u prošlom postu ( klik ), bluza iz New Yorkera (a nikako da se od njega maknem u ovom postu, zar ne?) i treća stvar bi bila marama/pašmina, ali najviše posežem upravo za maramom iz pitanja #4 :)




I to bi bilo to :) Ovo je jedan casual post za nedjelju navečer :) Ako netko od cura želi napisati svoju verziju odgovora, svakako dajte, baš me zanima :) 

A vi meni u komentarima recite, koji bi bili vaši odgovori na gore navedena pitanja?



Broj komentara: 12:

  1. Super mi je pašmina kao i torba :DD

    OdgovoriIzbriši
  2. Bluza iz NY je prekrasna :) javi se kad ces drugi put shoppingirati po Intersparu u Sisku, mama i ja smo tamo 90% vremena haha :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Košuljica <33 Stvarno se zapitam kad vidim u ovim postovima odjeću naših mama/baka, koliko su te stvari bile kvalitetnije :) Upravo je i to jedan od razloga zašto ne volim odjeću kupovati online, jer volim sve ispipati i isprobati... nema veze ako je nešto i 100 kn, zašto bacati novce u vjetar... Na sniženjima i ja najčešće kupujem...Jučer sam baš bila u malom shoppingu i našla sam crne gležnjače u Bershki za 80 kn (snižene s 300) i još je ostala samo moja veličina (36), nekada čak imam i sreće sa svojim malim stopalima :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fotku gležnjači! baš me zanimaju :) Da, sreća tvoja što imaš malenu nogicu :) A nekadašnja odjeća se ne može nikako mjeriti sa današnjom. And yes, i ja volim sve popipati kada kupujem i slažem se, ma koliko mala svota bila, nije za baciti u vjetar :)

      Izbriši
  4. Divni komadi odjeće! Haljina je stvarno divna i šteta je tako divnu haljinu nositi samo jednom :D Također gledam da prođem što jeftinije kod kupovine odjeće i volim sniženja te tako obnavljam garderobu. Ovako ću kupiti samo nešto što mi je stvarno zapelo za oko :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Kod mene ti se sve barem 3-4 puta ponese, pa tako i haljine :) Drago mi je čuti da ima još cura koje vole sniženja :) :)

      Izbriši
  5. Meni je ova torba divna <3
    I moram pohvaliti header na blogu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :) :) I hvala za header, glavna i odgovorna za realizaciju je Smakira :)

      Izbriši
  6. kako si kjut na ovoj slici sa maturalne, a torbu jako lajkam!

    OdgovoriIzbriši
  7. Nekad je i meni bila muka isprobavanje stvari, ali onda sam počela kupovati/ispobavati kada sam sa nekime u društvu i puno mi je zabavnije i manja tlaka :) jedino što me može apsolutno uvijek izluditi jest ogromna gužva u dućanu, te grozno ponašanje kupaca i odmjeravanje prodavačica :/

    OdgovoriIzbriši