nedjelja, 23. veljače 2014.

Suradnički post - Lipstick's blade "Moja svakodnevna njega lica"


Ovo nedjeljno poslijepodne vam donosim jedan suradnički post :) Voljela bih barem jednom mjesečno objaviti ovakav post u suradnji sa kolegicama blogericama, nadam se da vam se sviđa ova ideja :)
Kao prvoj osobi čast je pripala Mirni sa bloga Lipstick's blade :) Ona nam je pisala o svojoj svakodnevnoj njezi lica, a više o istoj ćete saznati u nastavku.



Nedavno sam promijenila rutinu svakodnevne njege lica jer isprobavam dosta tek kupljenih proizvoda  te u današnjem postu možete pročitati koji su to proizvodi, kada ih koristim i na koji način. Za početak, ja ne pretjerujem s količinom proizvoda za lice i koristim samo ono što znam da mi treba. U post nisam uključila ono što koristim na tjednoj bazi ili samo povremeno, ali neke ću vam od tih proizvoda i spomenuti.

Prije nego počnem objašnjavati koji su to proizvodi, moram napisati i nešto o svojoj koži, u slučaju da prvi put čitate moj post i ne znate. Imam masnu T-zonu sklonu nepravilnostima, sitni prištići i miteseri, a obrazi su mi normalni i bez nepravilnosti.  Isprobala sam uistinu mnogo proizvoda za njegu kože i imala sam jako loših iskustava te zato ne mijenjam često proizvode koje koristim, već ako pronađem ono što mi odgovara, toga se držim.


Dan započinjem umivanjem Avene Cleanance gelom koji je idealan za problematičnu i masnu kožu. Imala sam nekoliko ovih manjih pakiranja od 100 ml i sada trošim posljednje. Nakon njega mažem lice Avene Hydrance Optimale UV legere kremom koja hidratizira, ali ujedno i pruža UV zaštitu. S obzirom da navečer koristim kiseline za lice, volim se danju zaštiti UV faktorom neovisno je li sunčano ili oblačno. Nakon nje stavljam Avene Cleanance matirajuću emulziju- losion koji mi ponekad zamijeni bazu za puder. Koristim tu kremu jer mi se T-zona jako brzo masti neovisno što ju fiksiram puderom u prahu (koristim Ben Nye Bananu).  Ljeti svakodnevno koristim i Avene termalnu vodu, dok zimi povremeno.


                                             Proizvodi za čišćenje lica i skidanje šminke

Do navečer najčešće ne koristim ništa i onda prije spavanja skidam šminku i čistim lice. Prvo koristim Balea  3 u 1 vlažne maramice za lice koje obožavam i nalaze se u mojih top 10 proizvoda kojima se uvijek vraćam. Njima najviše volim skidati maskaru i najbolje su u tome. Nakon njih čistim lice s Bioderma Sensibio H20 micelarnom otopinom koja je najbolja micelarna koju sam isprobala. Košta oko 70 kn za 250 ml, ali stvarno mislim da se isplati. Čišćenje završavam Apivita mlijekom za čišćenje lica koje sam tek uvela u svakodnevnu rutinu pa vam još ne mogu mnogo o njoj reći, ali napisat ću posebnu recenziju čim ju istestiram.

                                             Proizvodi za hidrataciju, te za nepravilnosti


Nakon što očistim lice, na T-zonu stavljam Bioderma Sebium serum koji sam tek kupila i tek sam ga uvela u svakodnevnu rutinu. Nakon tjedan dana korištenja, ne vidim još neku razliku s njim i bez njega, osim što mi ujutro pore izgledaju suženo. Mislim da mi je još rano donijeti sud o njemu. Na obraze stavljam Balea Aqua serum koji je namijenjen suhoj koži, ali zimi sumnjam  da bi takvim osobama bio dovoljan, no meni je i jako ga volim. Nekada ga stavim i na cijelo lice, ovisi koje preparate koristim protiv nepravilnosti. Ponekad koristim i Schaebens masku za okoloočno područje, a možete ju kupiti u Mulleru za desetak dana.  I za kraj, najdraži proizvod za problematičnu kožu koji sam otkrila – Krema za problematičnu kožu kupljena u Beogradu u Lillyju. Stavim ju na kritična područja i do ujutro su isušena. Nema joj ravne!


To bi bila moja svakodnevna rutina njege lica, što vi koristite i imate li kakve preporuke?

Mirna  za Nyx's Cutie Pies  <3






23 komentara:

  1. odličan post! kod mene je sara bila prvi suradnik. ja moram nać drugi gel za čišćenje lica dok je rutina uglavnom slična ovoj: miceralna,kremice,....

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post moram mlađoj sestri preporučit ovo jer ona ima problematičnu kožu. Meni je koža dosta zahvalna jer pijem čaj od koprive i zeleni čaj koji izbace dosta toksina iz organizma. Mislim da mi pomažu u održavanju donekle čistog tena. Koristim alverde wasch gel Meersalge i Nivea aqua sensation hidratantna krema bez koja mi odlično hidratizira kožu. Vazelin mi pomaže kod crvenila.... Moj favorit u skidanju šminke Garnier micelarna otopina ona nova rozo pakovanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam tu Garnier micelarnu, ali ju nisam još isprobala. Pila sam zeleni čaj, ali nisam vidjela razlike :/

      Izbriši
    2. Mnogi odustanu od čajeva jer tek nakon duljeg vremena rezultati su vidljivi a i svakome drugačije organizam reagira....

      Izbriši
  3. neiscrpna tema, uvijek dobro došla! i ja koristim ove baleine maramice u bijelom pakiranju i ovaj aqua serum. nisam baš fan miceralnih, a za ovu biodermu sam čula i pozitivne i negativne strane, nemam pojma bi ju probala, ne bi...ah žene, znaš kak to ide...super su mi ovi gostujući/suradnički postovi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam odugovlačila s isprobavanjem, ali sam se na kraju oduševila :)

      Izbriši
  4. Pozdrav za vas dvije. Lipstick"s blade koliko se sjećam nekad si koristila Avene cleanance K kremu ( ako se nevaram) pa me zanima kakva je jel učinkovita.Imam isti problem ,koža je na T-zoni sklona miteserima ostalo je normalno. Avene optimale legere koristim i odlicna je , probala sam i Avene cleanance gel kremu , a ona odlično matira a nepravilnosti baš i neotklanja ,doduše nije joj to ni namjena.Nego zanima me ova mala kremica kupljena u Beogradu,zar je nema kupiti nigdje drugo,kako se zove i kakva je ,zanima me s obzirom da je hvališ toliko.:-) :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koristila sam Cleanance J, u početku mi je izbacila sve van i onda mi se koža očistila na cca tjedan dana i nakon toga opet ispočetka i onda sam odustala od nje. Ova krema i Bg zove se Krema za nepravilnosti, baš tako kako piše u tekstu, nema posebno ime :) Imaš recenziju na mom blogu: http://lipsticks-blade.blogspot.com/2014/01/krema-za-problematicnu-kozu-za-15-euro.html

      Izbriši
  5. Odličan post i odlična tema, kanim se da napišem ovakav post već dugo... Imamo isti tip kože :) Ova kremica za problematičnu kožu je zaista otkriće za nas sa povremenim avetima po licu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. htjela bih isprobati Avene proizvode :) i ove Balea maramice :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post! Jedva čekam čuti više o Apiviti.

    OdgovoriIzbriši
  8. odličan post !!! :)))
    možete li samo napisati kako se koristi micelarna otopina?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nanjeti malo micelarne na vaticu, te njome nježno očistiti lice i make-up sa lica i očiju :) Nakon Bioderme stvarno nije potrebno prati lice vodom jer ne ostavlja nikakvu sluz ili nešto slično. A možeš ju koristiti ujutro i navečer :)

      Izbriši
  9. Iz Mirnine postavke dosta sam proizvoda probala i za neke delimo mišljenje. Jedino mi bedak što nemamo apivitu ovde. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već smo se mi sve dogovorile, doći ćeš ti meni u goste pa ćemo te odvesti u ljekarnu gdje ima Apivita pa uživaj :P

      Izbriši
  10. primljeno na znanje ;)
    volim ovakve postove, uvijek me interesira što i kako cure koriste :D

    OdgovoriIzbriši
  11. volim ovakve postove :))
    bravo za obe devojke :)) i sama sam koristila dosta stvari koje si navela, avene kozm.jako volim i dalje :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Tema odlična. Post odličan. I ja svoj dan u zadnje vrijeme započinjem Aveneom. I isto će mi se uskoro potrošiti. :-((

    OdgovoriIzbriši