četvrtak, 13. veljače 2014.

Violets for Valentines Look




Danas vam donosim look koji bi mogao biti idealan za sutrašnji dan, Valentinovo, ili pak za bilo koji izlazak ako ste dio anti-Valentinovo ekipe :)

Posvuda možete vidjeti nježno ružičaste lookove. Čast iznimkama kao što je Le Makeup Freak sa svojim prekrasnim smokeyjem. Zato sam odlučila posegnuti za ljubičastom nijansom i napraviti svoju verziju, malo se odmaknuti od silne ružičaste, a opet ostati "tu negdje". Možete nositi i za izlazak sa curama, za spoj sa dečkom ili na kavu sa frendicom. Kako vam srcu drago :)  A još ako imate zelene oči, svi će pasti kada vas vide sa ljubičastim tonovima na očima :)










Korištena ekipa (L - R):
-  kist za rumenilo (Ebay kopija Narsovog Yachiyo Kabuki kista) 
-  Essence kist za puder u prahu
-  kist za bazno sjenilo 
-  kist za vanjski kut (V)
-  kist za unutarnji kut 
-  kist za blendanje.



Lice: 
- Illamasqua Light Liquid Foundation u nijansi LF20 
- Catrice Photo Finish u nijansi 010 Sand beige
- Revlon korektor u nijansi 02 Light/Pale
- Essence korektor u nijansi 10 Natural beige
- Essence Fix&Matte! puder u prahu



Oči:
- Artdeco baza za sjenila
- MNY Rocket Volum' Express maskara (obična)
- Catrice Made to stay olovka u nijansi 010 Eye like! (za waterline)
- uvijač za trepavice


Oči/usnice/lice:
- Eveline Celebrities eyeliner u crnoj boji
- Burt's Bees lip balm Pomegranate
- Wet'n'Wild ruž u nijansi Cherry bomb
- Wet'n'Wild rumenilo u nijansi Pearlscent pink


Oči:
- Catrice LE Arts Collection ružičasta paleta, a u njom tri nijanse čiji redosljed ide sa povećanjem broja srca :)
1. je bazno sjenilo i nanosi se preko cijelog kapka
2. sjenilo se nanosi sa unutarnje strane, do polovice kapka
3. sjenilo se nanosi na vanjski dio kapka, dakle drugu polovicu, u obliku slova V


Eto, toliko od mene :) Nadam se da se nešto vidi jer u zadnje vrijeme uopće fotić ne želi uloviti boje kakve su realno, pa pokušavam najviše moguće izvući sa priručnim programom.


Da vas čujem - jesam li vam dala inspiraciju za look za sutra? Ili za izlazak neki? Tko slavi, a tko ne sutra? 

23 komentara:

  1. Baš mi se sviđa look. ;)
    Odiše romantikom starog kova. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) :) Oh, hvala na komplimentu - volim romantiku starog kova <3 :)

      Izbriši
  2. Lijepo ti stoji... :)

    Ova paletica mi izgleda savršeno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Meni su njihove paletice jedne od dražih :) Dok, za razliku od paleta, sa mono sjenilima nisam previše oduševljena :/

      Izbriši
  3. Baš je lijep look i ta ljubičasta baš daje neku svježinu i otvara pogled :) Ja ne idem nigdje, dragi radi navečer pa ću nam možda neku ranu večericu napraviti prije nego ode na posao a i inače ne slavimo Valentinovo, jedino se "potrefilo" da smo se na taj dan upoznali prije ohoho godina, pa ga ipak malo drugačije obilježimo nego ostale dane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, ljubičasta zaista otvori pogled :)

      Kako je prošla večerica? Što si finog pripremila? Pitam jer sam uvijek u potrazi za novim receptima i idejama :)
      Awww ali fino vam se potrefilo upoznavanje :)

      Izbriši
  4. I meni se look jako dopada a kul mi je i fotka sa mobitelom u maniru "jako sam ozbiljna" haha :D Divna si! :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehehehehe trebala sam staviti i one koje su baš neozbiljne, ali mislim da bi svi bili scared for life :D Hvala :) :*

      Izbriši
  5. Slatko je, svidja mi se! Uvek volim da vidim kada neko koristi ljubicaste tonove na ocima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :) Svi su u nude ili pink nijansama, a zaboravljaju na predivnu ljubičastu.

      Izbriši
  6. lijep look!
    baš mi je zgodna ova Catrice paleta! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa boja na očima :) Super.
    Ja sam kao i većina zapela u ružičastim tonovima, al dodala sam smeđe! haha :D

    OdgovoriIzbriši
  8. super je look! :) daj mi samo reci kakav ti je ovaj revlonov korektor? :D (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Planiram za njega napisati post, ali sada mi je ok iako je za mene nijansa malo škakljiva jer je žućkasta :/

      Izbriši
  9. Slatkice, jako ti je lijep ovaj look!Divno si se našminkala ;))

    OdgovoriIzbriši
  10. E da si mi bliže (kuća do :D ) svaki dan bi nešto isprobavale ;) Čekam i tvoj look :)

    Hvala :* :* A srčeka, pa mislila sam da bi mogla biti prigodna :D

    OdgovoriIzbriši