subota, 15. veljače 2014.

Fairy Tale Tag :)



U ovom tag postu, koji je jako jako zgodan, ćete moći saznati nešto više o meni :) Pokušala sam ne previše filozofirati, ali ponekad jednostavno ne mogu, kad krene misao onda ide, ide, ideeee daleko :) Nego, tko je ono viknu FT TAG! Moja Hana sa bloga Smakirancije :) Čekirajte ju! :) 
A sad se možemo i baciti na ovaj, bajkoviti, tag :)


                                                                                Izvor

01. Snow White - Do you consider yourself beautiful?
Iskreno, ima dana kada mi je state of mind takvo da sam si baš lijepa :D a ima dana kada sam si blja :/ No, realno gledajući, nisam drop dead gorgeous, rekla bih prije da sam zgodnička slatkica :D



                                                                              Izvor

02. Sleeping Beauty - How many hours do you sleep at night?
Trudim se barem 8 sati odspavati. I znam da ako ne legnem u 11 navečer da se neću tu noć naspavati. Baš sam stara kokoš :D Ali ako sam vani i dođem doma oko 2-3-4-kad već ujutro, najkasnije u 9 ili pola 10 ću se probuditi. Unutarnji sat mi ne dozvoljava da dulje spavam. A i bolje, jer mi je žao dan potratiti na spavanje. Posebice ako je sunčan.
                                                                            Izvor

03. Cinderella - Do you have a curfew?
Nije da imam policijski sat, odavno je to prošlo, nego imam dogovor sa roditeljima takav da znaju kada ću okvirno doma doć pošto živimo u stanu koji nije prevelik, a sve se čuje. Pa tako i moje otključavanje vrata. Ali neka, nadam se još samo kratko i onda ću u 2 ujutro navinut Mišu Kovača i tulit na njegove masline (šalim se, neću, nije niti moj tip glazbe, već je ovo samo posljedica "divnog" susjeda iz Zagreba koji je imao običaj oko 2 ujutro odvrnuti dotičnog i sebi karaoke prirediti. Čak su i mačke bolje pjevale od njega.)



04. Rapunzell - Do you love being outside?
Volim. Nisam neki pretjerano sportski tip, ali ponekad volim uzeti knjigu i negdje na neku klupicu sjesti i čitati, a pritom se i sunčati :)


                                                                             Izvor
05. Beauty and the Beast - What makes someone beautiful in you eyes?
Kada je netko skroman, nesebičan, pun vedrine prema drugima bez obzira na sve, kada netko pomaže bez ikakve računice u glavi. Kada je taj netko iskren.

                                                                          Izvor

06. The Little Mermaid - What would you sacrifice for love?
Teško pitanje, priznajem da sam tu i tamo razmišljala o tome. Pa, ajmo to ovako postaviti. U slučaju da se nešto loše dogodi (ptuj,ptuj,ptuj zlu ne trebalo pljucnem malo na stranu), pa je toj osobi potrebno nešto što ja imam i podudaramo se, istog trena bez razmišljanja pristajem. Karticu imam od 18.godine. A ako je pitanje selidba u drugi grad, državu - naravno, ako nas tamo čeka bolji život, opet, isti tren sam spremna.



                                                                            Izvor

07. Puss in Boots - Do you have pets? If not, do you want them?
Imam :) Poluperzijskog mačora koji ovo ljeto navršava 15 godina. Ma to vam je ljubav samo takva <3 Teško mi je i pomisliti život bez njega. Znate onu da mačke obično odaberu jednu osobu koju smatraju svojim gazdom? Ja sam bila dovoljno sretna pa sam sa svojim čupavcem od prve kliknula i to je bilo to - veza za cijeli život je bila ostvarena. 


                                                                                Izvor
08. Pinocchio - What is your biggest wish?
Ne želim zvučati too cheesy, ali zaista želim da se jednog dana ljudi opamete i prestanu nanositi zlo jedni drugima i životinjama. Utopist, tako bi mene moj otac opisao.

                                                                              Izvor
09. Peter Pan - What is your mental age?
Baš sam prije koji tjedan neki test ispunjavala, navodno mi je mental age isti kao i real age - 26 godina. Iako se ponekad, zbog načina razmišljanja o nekim ozbiljnijim temama zaista starije osjećam.

                                                                            Izvor
10. The Snow Queen - Who is your best friend and what would you do for her/him?
Odgovor na ovo pitanje nije lagan. Jer su tri osobe u pitanju :) Tu su dvije cure i jedan dečko u pitanju. Matija, u manjini, je moj najbolji frend, praktički brat. Poznajemo se od osnovne škole i on je jedna od onih osoba sa kojima zaista o svemu mogu pričati, poznajemo se u dušu. Kao i cure: Josipa koju poznajem od prvog razreda srednje, sa kojom sam na istoj valnoj duljini i koja ima dio moje duše :) Te Hana, moja sekica koja me tagirala, koju ne poznajem dugo kao Josipu i Matiju,ali kako je i sama rekla, kao da se poznajemo jako dugo, rekla bih možda iz nekog prošlog života. 
A što bih učinila za njih? Sve što je u mojoj moći da im pomognem, da ih oraspoložim, da budem rame za plakanje, sve, sve. Zašto? Jer ih volim, i sretna sam što imam ne jednu, ne dvije, već tri osobe koje su zavirile dovoljno duboko i prepoznale nešto što sam i ja u njima prepoznala. Opet ja sa filozofiranjem, ali nadam se da ste me skužili :)

                                                                         Izvor
11. The Emperor's New Clothes - Do you care a lot about your clothing?
Ako se misli brinem li o odjeći - da, brinem. Kao i o svim ostalim stvarima, jako pazim da mi se ne ošteti. A kupujem li ju često i da li mi je jako bitan izgled/cijena? Ne, ne kupujem često. A kada kupujem, uvijek gledam da bude što povoljnije, omjer cijene i kvalitete da bude realan. Ne patim na markiranu odjeću, nisam nikada. Tko voli (i može financijski), nek izvoli. Ali ja volim kupovati na sniženjima, u bakinom ormaru, maminom ormaru - planiram i ove godine malo do Hrelića :D No mislim da ću se tamo više fokusirati na stvari za uređenje interijera, manje na odjeću.  


                                                                                 Izvor
12. The Frog King - What do you find disgusting?
Nekoliko stvari: 
1.Ne mogu gledati operaciju na licu (serija,film). Ne mogu, želudac mi se okrene. Otvorena utroba, crijeva vise van, nema frke. Ali ovo - hell to the no.
2.Igla - volim dobrovoljno dati krv, ali ne smijem vidjeti iglu u ruci jer istog trena problijedim i lovi me nesvjestica. Odmalena je tako.
3. Ose i smrdljivi martini - O-G-A-V-N-O! Loša iskustva sa oboje, a na ubod ose sam još i alergična. Divota.


                                                                           Izvor
13. Jack and the Beanstalk - What plants do you have?
Na mom prozoru se još uvijek odvija baby boom :) Imam orhideju, čuvarkuću, kaktus, aloe veru, ljubičicu, spathiphyllum, a uskoro ću i za neke mamine preuzeti brigu. Imala sam i limun koji mi je sam niknuo, no malo mi ga je Mrva (druga mačkica koja je bila kod mene prošlo ljeto) sredila jer joj je bilo baš zabavno čeprkati zemlju i zaleći na njega. Ali nema veze, budem ga opet ove godine uzgojila :)

                                                                                Izvor
14. The Princess and the Pea - Are you sensitive?
Osjetljiva na bol ili emotivno? Emotivno mogu biti ogroman pekmez, posebice kada su životinjice u pitanju. Da ikako mogu sve bi ih udomila i brinula o njima. Boli me ljudska zloba i nepoštenje, podmetanje drugima iz neke obijesti ili izbacivanje svojih frustracija na drugima. Fizička podnošljivost boli mi je tako-tako, ovisno na kojem mjestu i koliko traje. 


Eto, nadam se da vam se svidjelo i da ste još nešto saznali o meni, što možda niste već znali :) Ne mislim posebno označavati cure, tko želi neka napravi,  rado ću pročitati. A vi mi odgovorite u komentarima :)

Broj komentara: 19:

  1. Super mi je ovaj tag, i ja sam tagirana da ga napravim, ali ne znam koliko to stignem napraviti ovih dana jer sam u gužvi baš :/ Joj, ti vidim znaš sa cvijećem, no ja sam stvarno koma za brigu oko cvijeća i trenutno nemam nikakvo cvijeće baš zato. No, voljela bih jednom imati veliki vrt pun voćki i cvijeća :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da uloviš nešto vremena i natipkaš svoje odgovore, jako sam znatiželjna :) :)

      Hmmm možda se sve poklopilo sa trenutnim biljkama. Iskreno, nisam nikakvu posebnu prihranu im davala (neki kažu da je potrebno dodavati), već samo vodu i nisam ih micala sa mjesta, pustila sam ih da u miru rastu :) A spat. mi se uvijek mora nalaziti pored laptopa, pošto navodno negativne zrake upija, a i nekako sam skužila da mu odgovara takva pozicija (kad sam bila na stanu i sad doma) :)

      Jooooj i ja bih voljela jedan dan imati voćkice. Višnju i nektarinu pod obavezno, a od stabala tužnu vrbu, te magnoliju i jorgovan :)

      Izbriši
  2. Jako zanimljiv tag, definitivno ću ga napraviti ovih dana! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hahaha, onda sam i ja stara kokoš ;))) potrvđujem baš istu priču o spavanju! sve baš sve čak i ovo za izlazak, jer ne mogu propustiti dan i ostaviti ga samo u spavanju... dobro si rekla da si slatkica :))
    moram reći da su mi jučer uletjela ne znam kako sa zatvorenim prozorom dva smrdljiva martina koje sam natjerala da dođu na partviš a onda sam ih istresla sa balkona...bljakić XD :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kokoškice smo! :) :D :D Aaaaaa, znači nisam jedina za spavanje takva :D

      Uf, jedan smrdljivac mi je previše, a tebi su se dva našla u sobi? Kod mene bi to bio raspad sistema i bris iz stana dok se ne sredi situacija :D

      Izbriši
  4. zanimljiv tag :) čitala sam i ostale i ova blog igra je super :)

    OdgovoriIzbriši
  5. wiwiwiwiw moj tag se širi daljeee, baš mi je drago da si ga ispunila, obožavam ista pitanja za sve i onda čitat svačije odgovore, koji su uvijek različiti pa vidiš ko kak što voli i razmišlja. ljubiiim :*

    OdgovoriIzbriši
  6. zabavna su ova pitanja skroz, a s nekim odgovorima sam se baš nasmijala :)) ...meni je palo na pamet da sadim paradajze i krompire na balkonu, ne znam doduše kako bi uspjeli, ali baš mi fali neki komad zemlje da ga obrađujem malo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. weeee nasmijala sam te :) :) <3

      ne znam za krumpir, ali paradajz bi sigurno mogla, makar i jedno cherry stabalce (a vjeruj mi, cherry rodi k'o ludo). Bitno da ima dovoljno vode i sunca :)

      Izbriši
  7. haahahahaha nasmija me! :D ovo je totalno bazovit i neobičan tag!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :D :D i tebe sam uspjela nasmijati <3 nego, meni je baš super :)

      Izbriši
  8. Odvratni su do bola, zar ne? Hejt,hejt,hejt! :D

    :* :* :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Super tag. :) Bas si me nasmejala :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je pravi tag za tebe :D Ja jako puno spavam, nažalost, ne mogu si pomoći, čak i kada se probudim u 11, popodne oko 3,4 opet moram spavati bar sat vremena :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D :)

      Ja ti nikad nisam bila prevelika spavalica, u vrtiću sam uvijek među prvima završila ručak, samo da ne moram spavati :D

      Izbriši